loading...
کــیــنــگ دیــزایــنــر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
کمک 0 134 mamad
MaMaD بازدید : 146 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار معرفی شده بسیار مفید است. آیا در زمینه مدیریت شماره تلفن های ذخیره شده در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود با مشکل مواجه هستید؟ ما به شما استفاده از نرم افزار مدیریتی هوشمند SIM Contacts را پیشنهاد می کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

همانطور که می دانید ، سیستم عامل آندروید در زمینه مدیریت شماره تلفن های ذخیره شده در سیم کارت ، دارای محدودیت ها و ضعف هایی آشکار است ، اما شما به واسطه اپلیکیشن ساده SIM Contacts ، می توانید این محدودیت ها را شکسته و امکاناتی حرفه ای را در بخش سازماندهی آنان در اختیار بگیرید. از مهم ترین امکانات این نرم افزار ، می توان به قابلیت های زیر در لیست شماره تلفن های سیم کارت اشاره کرد :

بارگذاری تمامی شماره تلفن ها ، اضافه کردن یک شخص و شماره تلفن جدید ، اعمال تغییر در مشخصات یک شخص و یا شماره تلفن او ، حذف شماره تلفن ها ، برقراری یک تماس صوتی ، ارسال پیامک ، کپی آنان به حافظه تلفن ، جستوجو بر اساس نام و به اشتراک گذاری

MaMaD بازدید : 136 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

 

فــنــاوری

آیا تا به حال تواانسته اید خودرو خود را با موبایلی که در دست دارید روشن کنید؟

آیا تا به حال به همچنین چیزی فکر کرده اید ؟

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

در این مطلب از سایت کینگ دیزاینر شما را با نرم افزار Blue ID آشنا می کنیم

کار این نرم افزار روشن کردن خودرو شما بوسیله موبایل شماست

وحتی میتوان به وسیله این نرم افزار در خودرو خود را نیز باز کنید

و این نرم افزار مخصوص اندروید می باشد.

این نرم افزار جالب را می توانید در ادامه همین مطلب دانلود کنید 

و فیلم اموزشی اون رو هم ببینید

MaMaD بازدید : 452 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

نرم افزار چمدان

شاید خیلی برای شما یا هر کس دیگه ای اتفاق افتادی که یه روز یا اون روزی که وسایل سفر رو آماده می کرده بعضی چیز ها یادش بره

اما ایا نرم افزار یا  هر چیزی برای این وجود دارد که وسایلی که شما در سفر لازم دارید را بهتون یاد آوری کنه؟؟؟

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

در این مطلب از کینگ دیزاینر با نرم افزاری به نام چمدان آشنا می شویم

که کار نرم افزار چمدان یادآوری وسایل مورد نیازتان در سفر تان است 

این نرم افزار وسایل لازم برای سفر خود را به شما یادآوری می کند

با این نرم افزار دیگر وسایل لازم به سفرهای دور مانند رفتن به کشورهای خارجی

را یادتان نمی رود

و نرم افزاری دقیق است که واقعا جالب است و شما میتوانید این نرم افزار را

برای گوشی اندرویدی خود در ادامه همین مطلب دانلود کنید.

MaMaD بازدید : 99 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)
ایا بدنبال یک نرم افزار قدرتمند برای ویرایش عکس های خود هستید؟ نگران نباشید  Photo Editor Pro یکی از نرم افزار های قدرتمند ویرایش می باشد
که دارای امکانات جانبی و ویژه و جالبی است که در ان مطلب انرا برای شما قرار داده ایم.
پیش نیاز : 2.2 و بالاتر
Photo Editor Proیک نرم افزار قدرتمند برای ویرایش عکس می باشد.
از ویژگی های این نرم افزار: ویرایش عکس، تابلوچسبها، مدیریت عکس، به اشتراک گذاری عکس، پردازش پرتره رایگان برای شما می باشد.

MaMaD بازدید : 95 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار های رایگان اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و قدرتمند آهنگ ها و موزیک های خود را با بالاترین کیفیت ممکن در اندروید خود پخش کنید و لذت ببرید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نسخه جدید موزیک پلیر محبوب و پرطرفدار TTPod را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

TTPod نام یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین موزیک پلیر های آندروید است. این نرم افزار با ۱۰ میلیون دانلود ، یکی از پر بازدیدترین اپلیکیشن های مارکت آندروید است. توانایی پخش فرمت های صوتی معروف نظیر MP3,MP4/M4A,WMA,FLAC  و APE – گرافیک داخلی کاربر پسند ، پشتیبانی از Lyric ها ، حالت اشعار شناور و پوسته های فراوان از مهم ترین امکانات این نرم افزار محبوب به شمار می آید.

سازندگان این نرم افزار ، قصد دارند محیطی کاربر پسند را در اختیار کاربران قرار دهند. ممکن است با استفاده از این نرم افزار ، برخی بخش ها را بخواهید تغییر دهید. پس بهتر است پیشنهادات خود را به برنامه نویسان ارائه کنید تا در نسخه های آینده از ایده های شما نیز بهرمند گردند.

MaMaD بازدید : 93 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار های اینترنتی اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و رایگان مکالمه و پیام های رایگان به دوستان خود بفرستید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید؟در این مطلب ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با جدیدترین نسخه از نرم افزار وایبر جهت ارسال پیام های متنی رایگان و همچنین تماس های تلفنی رایگان با کاربران مختلف در سراسر دنیا آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک وایبر شما می توانید با تمامی کاربران سراسر دنیا ، ارتباط تلفنی رایگان داشته باشید. سرویس پرطرفدار وایبر هم اکنون دارای بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در نقاط مختلف دنیا است که به ارسال پیام های متنی ، تصاویر ، ویدیوها و همچنین برقراری تماس های صوتی رایگان مشغول هستند ! اپلیکیشن وایبر برای اسمارت فون ها و سیستم عامل های مختلفی عرضه شده و استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است ، شما می توانید به کمک اینترنت های مختلف از قبیل ۳G و WiFi برای برقراری ارتباط با دوستانتان استفاده کنید. وایبر برای سیستم عامل آندرویدی به طور کامل بهینه شده است ، در این سرویس پرطرفدارID شما همان شماره تلفن شما است. به محض آنکه این اپلیکیشن را در دستگاه خود اجرا کنید ، به شما نشان داده می شود که کدام یک از افراد دفترچه تلفن شما دارای اکانت وایبر هستند. از مهم ترین قابلیت های این سرویس می توان به برقراری تماس های صوتی با بالاترین کیفیت ممکن به صورت رایگان ، امکان استفاده از علائم و شکلک های زیبا در ارسال پیام ها ، به اشتراک گذاری مکان فعلی – تصاویر – ویدیوها و…. ، هشدار دهنده های کاربری و… اشاره کرد.

MaMaD بازدید : 94 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار فایل منیجر آندروید

 

اندروید,سیستم عامل محبوب گوشی خود را با فایل منیجر قدرتمند و رایگان Root Explorer مدیریت کنید و به دانلود های خود کیفیت ببخشید!

پیش نیاز :  اندروید ۱٫۶ و بالاتر

بسیاری از کاربران گوشی های آندروید که اسمارت فون ها و یا تبلت های خود را روت کرده اند ، با این نرم افزار آشنایی دارند. اما ممکن است بسیاری از شما بازدیدکنندگان گرامی از ویژگی های فوق العاده این نرم افزار مدیریت فایل اطلاع نداشته باشید. بنابراین باهم به توضیح مختصری در مورد این اپلیکیشن می پردازیم.

اپلیکیشن روت اکسپلورر ، نرم افزار مدیریت فایلی برای دسترسی به تمامی فایل های موجود در کارت حافظه و حافظه داخلی دستگاه شماست. اگر در هنگام استفاده از این نرم افزار ، دستگاه شما روت شده باشد ، شما قادر به خواندن و نوشتن تک تک فایل های سیستمی هستید ! امکاناتی نظیر پشتیبانی از دراپ باکس ، گوگل درایو ، نمایش حالت دیتابیس SQLite ، نمایش و ویرایش فایل های متنی ، ساخت و Extract کردن انواع فایل های فشرده از قبیل Zip و Rar ، جستوجو ، انتخاب چندگانه ، تغییر دسترسی ها ، بوک مارک ها ، ارسال فایل از طرق مختلف ، حالت نمایش thumbnails برای تصاویر و MD5 از دیگر امکانات این فایل منیجر محبوب به شمار می آید. امیدواریم لذت ببرید.

MaMaD بازدید : 172 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار هواشناسی اندروید

 

آیا به دنبال یک نرم افزار حرفه ای در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا و هواشناسی در اندروید هستید؟ آیا دوست دارید که در دستگاه آندرویدی خود ، به طور کامل از وضعیت آب و هوای منطقه مورد نظر خود آگاه شوید؟ در این مطلب ، قصد داریم شما کاربران عزیز اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در این زمینه آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

WeatherPro نرم افزاری است جهت پیش بینی وضعیت آب و هوا در هفت روز هفته ! این نرم افزار با پشتیبانی از ۲ میلیون منطقه مکانی مختلف دنیا ، به شما این امکان را می دهد در سریع ترین زمان ممکن از وضعیت آب و هوای نقاط مختلف دنیا با خبر شوید. این نرم افزار با ویژگی های کلیدی از قبیل نقشه های ماهواره ای و رادارهای پیشرفته در کشورهای ایالت متحده و انگلستان و بسیاری از نقاط اروپا ، شما را در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف جهان یاری می دهد. تصاویر موجود در این نرم افزار قدرتمند می تواند به صورت انیمیشن های متحرک در دستگاه آندرویدی شما به حرکت درآمده و هواشناسی را به بخشی مهم در دستگاه آندرویدی شما تبدیل کند. این نرم افزار با تصاویر زمینه بسیار زیبا و ویدجت های پیشرفته ، شما را از تغییرات لحظه ای آب و هوای محل زندگیتان با خبر می کند. بنابراین دیگر حتی نیاز به اجرای نرم افزار ندارید ! زیرا وضعیت کنونی آب و هوا در هوم اسکرین دستگاه شما نمایش داده میشود.با این برنامه اب و هوای شهر های ایران را به آسانی پیش بینی کنید.

از مهم ترین امکان این نرم افزار میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

به روز رسانی وضعیت آب و هوا هر ۳ ساعت یک بار ، پیش بینی کوتاه مدت آب و هوا برای مرور کلی و سریع ، پشتیبانی از استاندارد های سانتیگراد و فارنهایت ، هشدارهای آب و هوایی برای نقاط دلخواه شما ، جهت باد ، فشار هوا و رطوبت نسبی و میزان بارش ، پیش بینی زمان طلوع و غروب آفتاب در نقاط مختلف دنیا.

MaMaD بازدید : 97 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار های جدید اندروید

 

آیا به نواختن موسیقی علاقمند هستید؟ آیا دوست دارید در دستگاه های اندروید خود با نرم افزار رایگان به نواختن ساز مشغول باشید؟ شاید در ابتدا اندکی برایتان عجیب باشد ، اما به لطف نرم افزار Perfect Piano ، این موضوع نیز شدنی است !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پشتیبانی از کامل ترین کیبورد موجود به صورت حرفه ای ، حالت تک سطر ، حالت ۲ سطر ، حالت دو نوازنده ، تنظیم عرض کلید ها ، امکان ضبط موزیک های نواخته شده ، آموزش کامل نواختن کیبورد (بیش از ۷۰ موزیک از پیش آماده شده) ، به اشتراک گذاری نواخت ها با دوستان ، ابزارهای هنری از قبیل Piano, Music Box, Organ, Rhodes, Synth.Drum

نکات مهم : تعدادی از کاربران با مشکل بارگذاری صداها مواجه بوده اند. لطفاً برای رفع این مشکل از آپشن Switch Instruments برای بارگذاری مجدد آن ها استفاده کنید.

MaMaD بازدید : 86 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار مسنجر

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار ارتباطی به راحتی و در محیطی گرافیکی به چت و گفت و گو در اندروید خود بپردازید؟مسنجر واتس اپ را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

WhatsApp Messenger نرم افزار مسنجر معروفی است که برای دستگاه هایی با سیستم عامل های مختلف منتشر شده است. این نرم افزار با کمک WiFi و ۳G امکان ارتباط با دوستان و یا اعضای خانواده را برایتان فراهم می کند. تغییر از حالت SMS به Messenger به شما این امکان را می دهد که علاوه بر امکان ارسال متن ، قادر باشید عکس , ویدئو و صدا را نیز برای دوستان خود ارسال کنید. به راستی چرا واتس اپ؟ به دلیل آنکه واتس اپ کاملا رایگان است ! ارسال بیش از ۱ میلیون پیام در روز آن هم به طور رایگان ! تنها هزینه ی مورد نیاز ، هزینه استفاده از شبکه اینترنت است ، WahtsApp با شبکه های Edge ، ۳G و WiFi سازگاری کامل دارد. دیگر هزینه های ناشی از تماس ها و یا پیام های بین المللی را فراموش کنید ! در واتس اپ این موضوع کاملا بی اهمت است ، زیرا مهم نیست مخاطب شما در کدام نقطه از جهان قرار دارد ! زیرا تماس ها و پیام های ارسالی و دریافتی کاملاً رایگان هستند. با استفاده از قابلیت گفتوگوی گروهی ، می توانید تعداد فراوانی از دوستان خود را به چت دعوت کنید و با تمامی آنان به طور همزمان به گفتوگو بپردازید. نام کاربری و رمز عبور دیگر اهمیت ندارد ! واتس اپ با شماره تلفن همراه شما کار می کند و احتیاجی به ساخت اکانت نیست. امیدواریم لذت ببرید.

MaMaD بازدید : 113 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار های اندروید

 

در این مطلب، قصد داریم شما کاربران عزیز و گرامی را با نرم افزاری جدید در زمینه بک آپ گیری از اطلاعات دستگاه های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

Ease Backup یکی از ساده ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه بک آپ گیری و

سینک اطلاعات دستگاه های آندرویدی است. این نرم افزار با ابزارهایی قدرتمند و ساده ،

به شما این امکان را می دهد که از انواع اطلاعات موجود در دستگاه هایتان نسخه هایی پشتیبان تهیه کرده

و در زمان های آنیده از آنان بهرمند شوید. این نرم افزار با امنیت بسیار بالای خود ، به شما این امکان را می دهد

که اطلاعات پشتیبان گرفته شده را با سایر دستگاه ها به سادگی سینک کنید. این نرم افزار قادر است

بک آپ های شما را در مموری کارت و یا فضای ابری ذخیره سازی کند ، این نرم افزار با ظاهر کار پسند

و ساده ای که دارد ف تنها با انتخاب چندین گزینه ساده امکان پشتیبان گیری از انواع داده ها را برایتان فراهم می کند.

MaMaD بازدید : 101 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان پکیج کامل برنامه گوشی های آندروید   android

 

دانلود برترین مجموعه ی برنامه های گوشی های آندروید -به همراه سریال نامبرو کرک شده
بیش از ۸۰۰ برنامه ی بی نظیر برای گوشی ها با سیستم عامل آندروید

اندروید یکی از شگفت انگیزترین سیستم عامل های حال حاضر است که برای گوشی های موبایل طراحی شده و امکانات فراوانی که درون خود گنجانده است باعث گشته که افراد زیادی به آن روی آورند. اپلیکیشن ها و بازی های فراوانی برای نصب و استفاده بر روی این سیستم عامل طراحی شده اند که می توان آنها را از چندین سایتی که برای دانلود و معرفی وجود دارند ، دریافت نمود
.اکثر سایت ها برنامه های رایگان اندروید را برای دانلود قرار می دهند ولی تعداد زیادی از این برنامه ها به صورت پولی می باشد که برای نصب آن ها نیاز به کارت اعتباری و خرید ار فروشگاه های آنلاین این شرکت ها دارید .
امروز وبسایت آریا دانلود مجموعه ای را برای شما دوستان قرار داده است که شاید در هیچ وب سایت ایرانی به صورت لینک مستقیم وجود نداشته باشد! مجموعه ی کاملی از برنامه های معروف سیستم عامل آندروید که به صورت پولی می باشد و شما می توانید آن ها را از وبسایت آریا دانلود به صورت رایگان دریافت کنید . توجه داشته باشید سریال و کرک این نرم افزار ها نیز موجود می باشد.(امیدوارم لذت ببرید.)

(لیست نرم افزارها در ادامه مطلب می باشد)

 

دانلود رایگان پکیج کامل برنامه گوشی های آندروید   android

MaMaD بازدید : 106 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Tapatalk Pro نام بهترین نرم افزار جهت مرور آسان و راحت انجمن ها یا فروم های اینترنتی

در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. توسط این نرم افزار می توانید به صورت سریع و

راحت به بیش از ۵۰.۰۰۰ هزار انجمن اینترنتی از جمله انجمن های شناخته شده فارسی دسترسی داشته و

نظرات، عکس ها و… خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار تمامی امکانات و

گزینه های لازم و مناسب برای کار با انجمن های اینترنتی را در فضایی زیبا و کاربرپسند در اختیار شما قرار می دهد.

MaMaD بازدید : 94 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار دانلود برای اندروید

 با  نرم افزار دانلودر تورنت موافقید؟آیا تا به حال به فکر دانلود فایل ها از شبکه بزرگ تورنت بر روی دستگاه های آندرویدی بوده اید؟ در این مطلب، یکی از برترین اپلیکیشن های مدیریت دانلود از تورنت را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. با ما در معرفی قابلیت های این نرم افزار همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

بر اساس مقاله ای در وب : تورنت پروتکلی است که به منظور ارسال فایل طراحی شده است. در واقع نوعی ارتباط دو به دو می باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می باشند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می پردازند. فلسفه کلیدی Torrent این است که کاربران باید همزمان با دانلود کردن اطلاعات آن را آپلود نمایند ، در این صورت پهنای باند شبکه با حداکثر کارایی به کار گرفته می شود.
به زبان ساده تر تورنت Torrent یک ضابطه به اشتراک گذاری فایل ها است که در آن لازم نیست شخصی فایل را بر روی یک سرور آپلود کرده و دیگران آن را از روی سرور دانلود کنند ، بلکه در تورنت گیرنده ، فایل ها را به صورت مستقیم از روی کامپیوتر شخص فرستنده دریافت می کند و دوباره همان شخص آن فایل رو برای دیگری ارسال می کند.

این توضیحات ، برای آشنایی بیشتر شما کاربران آندرویدی با شبکه تورنت بود ، دریافت فایل های تورنت به صورت مستقیم امکان پذیر نیست ، برای دریافت یک فایل تورنت برای مثال با حجم ۱ گیگابایت ، لازم است ابتدا فایل تورنت مربوط به آن را که معمولا حجمی در حدود ۵ یا ۶ کیلوبایت دارد را دانلود کنید ؛ در ادامه آن فایل را به نرم افزار مدیریت دانلود از ترونت می دهید و برنامه مورد نظر واسطه ی دریافت آن فایل برای شما می شود. بنابراین می توانیم این مژده را به شما بدهیم که از این پس می توانید فایل های تورنت خود را در دستگاه های آندرویدی دریافت کرده و به واسطه دانلود منیجر aTorrent PRO اقدام به دریافت آنان کنید.

MaMaD بازدید : 116 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

بهترین نرم افزار های اندروید

 در این مطلب با دانلود یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه زیباسازی هوم اسکرین در خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم. بهترین روش برای زیبا سازی و همچنین شخصی سازی بخش بخش هوم اسکرین دستگاه های شما ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

از این پس می توانید خودتان تعیین کنید که چه ابزارهایی بر روی هوم اسکرین برای دسترسی سریع تر در اختیارتان باشد ، به لطف پوسته ها و ابزارهای کاربری بسیار زیبا و مناسب در گوگل پلی استور ، هم اکنون شما می توانید با دریافت Beautiful Widgets Pro به مجموعه ای از زیباترین ویدجت ها برای زیبا سازی صفحه هوم اسکرین دسترسی پیدا کنید. Beautiful Widgets اولین اپلیکیشنی بود که در میان برنامه های پولی در آندروید مارکت به مقدار ۱ میلیون فروش دست پیدا کرد ؛ به مدت ۴ سال ، اپلیکیشن فوق العاده Beautiful Widgets Pro در میان لیست ۱۰ اپ برتر گوگل پلی استور قرار داشته است ! اکنون می توانید از امکانات جامع هواشناسی در هوم اسکرین اسمارت فون های خود بهرمند گردید ، نگران تبلت ها نباشید ! نسخه هایی HD از تمامی ویدجت ها نیز متناسب با تبلت های شما نیز در این پکیج گنجانده شده و قابل استفاده هستند. از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار می توان به تاریخ و ساعت کامل ، ویدجت های ۶ در ۱ ، ۶ در ۲ و ۶ در ۴ ، دریافت رایگان انواع پوسته ها و بسیاری دیگر از قابلیت های حرفه ای اشاره کرد.

MaMaD بازدید : 645 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

تویت

 

با نصب اپلیکیشن رسمی توئیتر برروی دیوایس خود می توانید جدیدترین توئیت ها و اخبار را دریافت کنید .
ویژگی های نرم افزار:
- ارسال پست
- پاسخ دادن به پست ها
- دنبال کردن پست ها
- تبادل مستقیم پیام ها با دنبال کننده های شما
- جست و جو و مرور موضوعات مورد علاقه

MaMaD بازدید : 101 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار مخصوص اندروید

 در این مطلب ، قصد داریم شما کاربران دیوایس های آندرویدی را با جدیدترین نسخه از نرم افزار اینستاگرام آشنا کنیم. نسخه پنجم از اپلیکیشن فوق العاده اینستاگرام ، دنیایی عظیم از آلبوم های دوستانتان را به لیست دنبال شوندگان خود اضافه کرده و تصاویر آنان را به علاقه مندی های خود بیفزایید.

توجه : این نسخه  5.0.8  می باشد.

 

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا عاشق اینستاگرام هستند ! ساده ترین راه برای عکس برداری و به اشتراک گذاری لحظات در آندروید ؛ با استفاده از فیلترهای سریع و بسیار زیبا ، می توانید در سریع ترین زمان ممکن زیباترین افکت ها و فیلتر ها را به تصاویر تهیه شده اعمال و با انتخاب Share آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید ، هر لحظه از زندگی خود را به یک اثر هنری تبدیل کرده و با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید ، تصاویر و ویدیوهای کوتاه خود را در Photo Feed دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید ؛ اکنون به قابلیت فوق العاده نسخه پنجم اینستاگرام می رسیم ! ویژگی Direct که به واسطه آن قادر هستید تصویر یا ویدیوی مورد نظر خود را تنها برای یک شخص خاص ارسال کنید ؛ هر لحظه که اینستاگرام را اجرا کنید با تصویر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده از سوی کاربرانتان رو به رو می شوید ، آنان را به علاقه مندی های خود اضافه کرده و نظرات خود را در مورد آن ها ارسال کنید. با قابلیت پشتیبانی از آپلودهای بی نهایت و ویژگی به اشتراک گذاری در شبکه های Facebook, Twitter, Flickr, Tumblr and Foursquare و… از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به حساب می آید.

MaMaD بازدید : 100 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار جدید اندروید

 با دانلود نرم افزار های اندروید رابطه تان چه طور است؟آیا تا به حال به تهیه تصاویر پانوراما یا ۳۶۰ درجه به کمک دوربین اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود فکر کرده اید؟ در این مطلب،من شما را با یکی از برترین اپلیکیشن ها در این زمینه خدمت شما عزیزان آماده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

Photaf بهترین اپلیکیشن برای ساخت پانوراما در آندروید ! ساخت تصاویر زیبا و بدون درز ۳۶۰ درجه با بهره گیری از دوربین و حسگر چرخش جهت مشاهده مقدار زوایای طی شده ؛ زمانی که تهیه تصویر پانورامام به پایان رسید ، می توانید اسمارت فون و یا تبلت را در منظره مورد نظر بگردانید تا مقدار دقیق زوایا را با استفاده از سیستم قطب نما و همچنین تاچ اسکرین مشاهده کنید ، با مراجعه به گالری آنلاین Photaf در آدرس www.Photaf.com می توانید برترین ها و همچنین نکات مهم و کلیدی در تهیه تصاویر پانورامام را فرا گیرید. این اپلیکیشن راهی مناسب برای شاغلین در زمینه مسکن و املاک است ، بدین صورت که شما می توانید از ملک مورد نظر خود یک تصویر ۳۶۰ درجه ای و بزرگ را تهیه و از آن در بیلبورهای تبلیغاتی بهره گیرید. از مهم ترین قابلیت های Photaf Panorama Pro می توان اتصال خودکار و طبیعی قطعات تصاویر ، ایجاد پانورامای ۳۶۰ درجه ، به اشتراک گذاری در فیسبوک ، آپلود در Photaf.com و مشاهده در کامپیوتر ، ذخیره سازی در حافظه جانبی و … اشاره کرد.

MaMaD بازدید : 210 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار اندروید جدید

این نرم افزار همان نرم افزار مدیریت فایل ها یا فایل منیجر هست که یک نرم افزار قدرتمند می باشدو برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی طراحی شده است.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

X-Plore File Manager نام نرم افزار جدید و قدرتمندی است که تمامی نیازهای شما را در زمینه مدیریت فایل ها برطرف می سازد ، این نرم افزار با پشتیبانی از قابلیت های Root, FTP, SMB, Sqlite, Picasa, Zip, Rar, 7zip ، پشتیبانی از سرویس های ابری نظیر Google Drive™, Dropbox, Box.net, Mega.co.nz , SkyDrive, Webdav, Yandex.disk, Ubuntu One, SugarSync, Dump Truck, Copy.com و… ، انتقال داده ها با SSH و پشتیبانی از SSH Shell ، مدیریت بی سیم داده ها و نمایش دوگانه بخش های مدیریتی یکی از برترین فایل منیجرهای سیستم عامل آندروید به حساب می اید. اکنون با نمایش دو بخش مجزا می توانید به صورت همزمان دو فولدر را مدیریت کنید ! به کمک X-Plore File Manager و به واسطه سیستم نمایش دوگانه فولدرها می توانید فایل ها را از هر بخش به بخش مقابل کپی کرده و یا انتقال دهید. X-Plore File Manager با قابلیت نمایش شاخه ای فولدرها ، محیطی خلوت و بسیار ساده را برای مدیریت هرچه بهتر و سریع تر اطلاعات فراهم می کند ، قابلیت مدیریت اطلاعات حافظه داخلی و حافظه خارجی و انتقال داده ها از طریق سیستم WiFi به سایر دستگاه ها از دیگر قابلیت های این نرم افزار کاربردی به حساب می آیند.


MaMaD بازدید : 207 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار جدید اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار فایرفاکس پرسرعت تر و امن تر از سابق در اندروید خودتون وبگردی کنید و لذت ببرید؟جایگزینی مناسب برای مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندرویدی ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم ضمن معرفی یکی از قدرتمندترین مرورگرهای آندرویدی ، آن را جایگزین مرورگر پیش فرض دستگاه های آندرویدی شما کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

لذت وبگردی را با مرورگر فایرفاکس تجربه کنید ! نسخه رسمی مرورگر موزیلا فایرفاکس برای آندروید یک مرورگر ساده ، با قابلیت های شخصی سازی و امینیتی بسیار بالا به دستگاه های شما می آید ، Firefox با بهره گیری از جدیدترین تکنیک ها ، امینیت شما را در زمان وبگردی و انجام فعالیت های اینترنتی تضمین می کند. از جمله ویژگی های مرورگر فایرفاکس می توان به قابلیت جستوجو ، وبگردی و دسترسی سریع به آدرس های اینترنتی اشاره کرد ؛ فایرفاکس یکی از هوشمندترین مرورگرهای دستگاه های آندروید به حساب می آید ، از این رو که شما می توانید با انگشتان خود آدرس های اینترنتی را به سادگی و در نهایت سرعت به لیست علاق مندی های خود اضافه کنید و برای دسترسی به آنان زمان بسیار بسیار کمتری را صرف کنید. یکی از ویژگی های پرطرفدار این مرورگر ، قابلیت سینک اطلاعات مرورگر از کامپیوترهای دسکتاپ به دستگاه شماست.

 


MaMaD بازدید : 135 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار 2014 اندروید

 حتما تا به حال نام نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲ را شنیده اید.این بار نسخه ۲۰۱۴ و جدید این برنامه امنیتی کامل را برای تبلت ها و موبایل های اندروید آماده دانلود کرده ایم.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در راستای حفظ امنیت شما کاربران دیوایس های آندرویدی ، قصد داریم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس قدرتمند و محبوب نود ۳۲ را معرفی کنیم. آنتی ویروس Eset Nod32 یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های کامپیوترهای شخصی در سال های اخیر بوده که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است ، با امنیتی خارق العاده ای که نود ۳۲ در کامپیوترهای رومیزی فراهم آورد ، سرانجام نسخه مربوط به دستگاه های قابل حمل آن نیز منتشر شد و کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با سطحی جدید از امنیت آشنا کرد.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

بر اساس آزمایشیات انجام گرفته بر روی ایان ابزار امنیتی از سوی AV-TEST ، آنتی ویروس ESET Mobile Security رکورد ۹۹٫۷% را از لحاظ حفظ امنیتی دستگاه های آندرویدی به ثبت رسانید ، مجموعه امنیتی Eset Nod32 با رابط کاربری بسیار ساده اش ، با گام هایی ساده شما را از سطح امنیت دستگاه هایتان آشنا می سازد ؛ آیا همیشه در وبگردی یا استفاده از شبکه های اجتماعی با مشکل حفظ امنیت رو به رو هستید؟ Eset Nod32 با امکانات خارق العاده اش بالاترین سطح امنیت را در هنگام استفاده از سرویس های اینترنتی برایتان فراهم می آورد و شما را در مقابل انواع حملات اینترنتی ، ابزارهای مخرب و… محافظت می کند. مشتریان Eset Nod32 بالاترین سطح رضایت مندی خود را با استفاده از این ابزار اعلام کرده اند ، به گزارش Virus Bulletin ، نود ۳۲ برای دهمین سال متوالی این رکورد را به نام خود ثبت می کند.

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 1,190
  • بازدید سال : 21,241
  • بازدید کلی : 62,520