loading...
کــیــنــگ دیــزایــنــر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
کمک 0 134 mamad
MaMaD بازدید : 657 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (1)

 


 

این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه مخفی سازی فایل و پوشه ها و یا فولدر های سیستم شماست

و از ویژگی های جالب این نرم افزار میتوان به حفظ کردن فایل ها بعد از زدن چند ویندوز اشاره کرد بطور کلی شما چند ویندوز بزنید این نرم افزار هیچ یک از فایل ها را از حالت مخفی خارج نمی کند و نشان داده نمی شوند تا اینکه دوباره این نرم افزار نصب شود.

اگه شما هم دنبال نرم افزاری برای مخفی سازی و رمز گذاری روی فایل ها هستید من به شما پیشنهاد میکنم حتما این نرم افزار را دانلود کنید چون در حال حاضر خودم هم ازش استفاده میکنم.

MaMaD بازدید : 97 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

Format Factory 3.3.3 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

MaMaD بازدید : 115 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Foxit Reader نام نرم افزاری کاربردی و کم حجم به منظور مشاهده فایل های PDF با کیفیت بالا می باشد.توسط این نرم افزار رایگان می توانید به سرعت کتاب های الکتریکی را مرور نمایید. در این نرم افزار نیز ابزارهایی به منظور استفاده کامل از یک فایل PDF فراهم شده است. Foxit Reader نرم افزاری کاملا قابل شخصی سازی به منظور کار و گسترش به ساده ترین شکل ممکن می باشد. از قابلیت های این نرم افزار منحصر بفرد می توان به فرم های Interactive ، پشتیبانی از چندین زبان ، افزونه جاوا اسکریپت ، رابط کاربردی Steamline و بسیاری دیگر اشاره نمود.
 این نرم افزار توسط کمپانی Foxit بروی سیستم عامل های 98/8/Me/2000/XP/2003/Vista/7 منتشر شده است.

MaMaD بازدید : 90 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Wise Care 365 نرم افزاری حرفه ای برای بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. نصب و حذف کردن نرم افزار های مختلف باعث ایجاد فایل های اضافی شده وعلاوه بر ایجاد رخنه هایی در رجیستری باعث کندی پردازش و سرعت کامپیوتر می شوند. برای اینکه سیستم شما دچار کاهش سرعت نشود و بتوانید از نهایت سرعت آن استفاده کنید نیاز به نرم افزاری برای بهینه سازی دارید. نرم افزار Wise Care 365 قادر است رجیستری شما را اسکن کردن و تمامی مشکلات آن را برطرف کند و فایل های اضافی را پاک کند. همچنین دفراگ کردن هارد دیسک برای یکپارچه سازی فضای آزاد هارد از دیگر ویژگی های نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای بخش امنیتی و حریم شخصی خوبی است که باعث جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی و یا حذف History های گذشته مرورگرها میشود تا اطلاعات و سایت های مرور شده شما محرمانه باقی بماند. همچنین بازیابی فایل های از دست رفته و مخفی کردن فایل ها و پوشه های مهم از ویژگی های دیگر این نرم افزار است.لازم به ذکر است که تمامی عملیات بهینه سازی این نرم افزار تنها با یک کلیک انجام میشود.

ویژگی های نرم افزار Wise Care 365 Pro :
- پاک کردن، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری ویندوز.
- عمل یکپارچه سازی (دفراگ) و آزاد کردن فضای هارد دیسک شما.
- محافظت از حریم خصوصی با حذف History ها.
- بازیابی فایل های از دست رفته.
- اجرای سریع نرم افزار.
- مخفی کردن فایل ها یا پوشه های مهم.
- جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی.
- خاموش کردن خودکار سیستم.
- بهینه سازی و آزاد کردن فضای رم برای افزایش عملکرد نرم افزار, بازی و ...
- بهینه سازی سیستم تنها با یک کلیک.
- پیشتیبانی از چندین زبان.
- سازگاری با اکثر سیستم عامل ها بخصوص ویندوز 8.
و..

MaMaD بازدید : 90 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (1)

 

 

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

MaMaD بازدید : 101 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

که دارای امکانات قابل توجهی در کنار قابلیت اصلی خود یعنی ریکاوری می باشد. این نرم افزار در کنار امکانات کامل برای بازیابی اطلاعات از دست رفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد ، توانایی مدیریت پارتیشن ها را جهت افزایش فضای آنها (expand) و کاهش فضای آنها (shrink) و ایجاد پارتیشن جدید یا حذف پارتیشن را نیز دارا می باشد. در زمینه بازیابی اطلاعات ، نرم افزار با پشتیبانی کامل از فایل سیستم های ویندوزی و لینوکسی نظیر FAT, NTFS, NTFS + EFS, MacOS HFS+, Linux Ext2/Ext3/Ext4, Unix UFS نسبت به بازیابی اطلاعات حذف شده به هر روشی را دارد. حذف شدن اطلاعات میتواند به دلایل مختلفی اعم از فرمت شدن پارتیشن و حذف شدن توسط ویروس ها و نرم افزارهای ثانویه و یا توسط خود کاربر و یا به دلایل سیستمی صورت پذیرد که Active@ UNDELETE میتواند تمامی این اطلاعات را برایتان بازیابی نماید. یکی از قابلیت های منحصربفرد نرم افزار این است که کاربر میتواند با استفاده از بخش تعبیه شده درون خود نرم افزار Active@ UNDELETE را به صورت bootable برروی لوح فشرده یا حافظه usb قرار دهد. این موضوع کمک می نماید تا در زمانی که سیستم عامل دچار مشکل شده است و یا اینکه ریسکی با نصب نرم افزار برای بازیابی اطلاعات به وجود می آید مشکل کاربر حل گردد. این نرم افزار توانایی بازیابی اطلاعات قفل و فشرده شده را نیز دارا می باشد. با پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها نظیر IDE / ATA / SATA / eSATA / SCSI / SSD و USB disk انتخاب بسیار مناسبی برای بازیابی اطلاعات می باشد. همچنین کاربر با استفاده از نرم افزار میتواند مسیر کاملاً مشخص را برای جستجو اطلاعات مشخص کند و یا فرمت فایل خاصی را برای جستجو وارد نماید تا جستجو سریعتر صورت پذیرد. برای جستجو روی usb disk ها و حافظه های قابل حمل نیز همانطور که گفته شد قابلیت های لازم گنجانده شده است. نرم افزار میتواند پارتیشن های فرمت شده را کاملاً به صورت همان پارتیشن ریکاوری نماید. نرم افزار از ویندوز ۸ نیز پشتیبانی می نماید.

MaMaD بازدید : 125 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

در دنیایی ارتباطات و پیشرفته امروزی کمتر کسی پیدا میشه که با ایمیل و نرم افزار یاهو مسنجر سرو کار نداشته باشه.

هرکس برای اولین بار وارد یاهو مسنجر شده باشد و از پیام رسان ان استفاده کرده باشد مطمئنآ دو چیز برایش جالب خواهد بود.

2- سرعت بالای انتقال و گرفتن پیام. 1- کیفیت تصاویرو فایل هایی که برای یکدیگر ارسال میکنیم بدون ان که در حین نقل و انتقال اسیب ببینند.

MaMaD بازدید : 95 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

لطفا جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا عضو شوید و سپس دانلود کنید و مطلب بفرستید.(عضویت شما برای انجمن هم مفید است چون بزودی انجمن افتتاح خواهد شد.)

 

Mirillis Action نرم افزاری برای فیلمبرداری از محیط دسکتاپ کامپیوتر و ذخیره آن به صورت فایل ویدئویی HD می باشد. شما می توانید ویدئوهای مختلف با موضوعات آموزشی تهیه کنید یا از بازی خود فیلم برداری کرده و به دیگران نمایش دهید. ساخت خودآموزهای با کیفیت به همراه ضبط موزیک و عکس برداری از صفحه نمایش از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

امکانات نرم افزار Mirillis Action :
- فیلم برداری از بازی به صورت HD بدون تداخل در گیم پلی از ویژگی های مهم این نرم افزار می باشد. این نرم افزار با کارآیی بالای خود و بهره گیری از قدرت کارت گرافیک شما می تواند از بازی در حال اجرا ، ویدئویی بسیار با کیفیت و روان تهیه کنید.
- با استفاده از Mirillis Action می توانید ویدئوهای HD از محیط ویندوز خود تهیه کرده و کارآیی بالایی را که تاکنون تجربه نکرده اید مشاهده کنید. ضبط ویدئوهای HD با تعداد فریم های بالا از دسکتاپ و محیط نرم افزارها ، اضافه کردن صدای میکروفون و صدای راوی و ساخت خودآموزهای حرفه ای را با Mirillis Action تجربه خواهید کرد.

MaMaD بازدید : 96 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

BB FlashBack Pro نرم افزاری با کابرد آسان به منظور کپچر و ضبط تمامی بخش های ویندوز در قالب یک ویدیو می باشد. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره  می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما  می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید. و همچنین امکانات فراوانی همچون نمایش نوشته ، پخش صدا در هنگام اجرای ویدیو و ابزارهای ویرایشی مختلف را فراهم می سازد. در این نرم افزار از جدیدترین تکنولوژی ها به منظور ضبط از محیط کار رایانه های مدرن استفاده شده است. نرم افزار BB FlashBack Pro محصولی از شرکت نرم افزار Blueberry می باشد.
ویژگی های نرم افزار
BB FlashBack Pro v3.2.7.2349 :
- ضبط کامل صفحه نمایش.
- ضبط webcam.
- توانائی اضافه کردن صدا، متن و عکس.
- قابلیت انتشار در قالب Flash ،AVI ،WMV ،EXE  ،PowerPoint.
- محدود کردن حجم فایل نهایی.
- قابلیت تعیین میزان فشردگی فایل فیلم برداری شده و برخی مشخصات دیگر مربوط به تعداد فریم ها در هر ثانیه.
- امکان اضافه کردن صدای چند ترکی.

MaMaD بازدید : 94 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

 

یکی از دغدغه های دارندگان گوشی های موبایل، این است که قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظر در گوشی خود، محیط آن را ببینند و تست کنند. نرم افزار BlueStacks امکان اجرای برنامه های اندرویدی در کامپیوتر را به شما می دهد. به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. به این ترتیب از نصب و حذف های مکرر خلاص می شوید و فقط برنامه هایی را نصب می کنید که محیط آنها را دیده اید و خوشتان آمده است.

 

اگر یک برنامه یا بازی اندرویدی را با کمک BlueStacks در ویندوز نصب و تست کردید و مورد قبولتان بود، می توانید به راحتی با کمک همین نرم افزار آن را به موبایل اندرویدی خود انتقال دهید. این انتقال هم به وسیله کابل USB و هم به صورت بیسیم (WiFi یا Bluetooth) امکان پذیر است.

با اینکه تا امروز چندین نسخه مختلف از BlueStacks منتشر شده است، ولی این نرم افزار همچنان مراحل آزمایشی خود را میگذراند. به همین دلیل هم است که ورژن آن هنوز به 1 نرسیده. جدیدترین نسخه این نرم افزار که در همین مطلب قابل دانلود است دارای شماره ورژن 0.7.9 است.

 

با نرم افزار BlueStacks می توانید بازی های اندرویدی را در ویندوز اجرا و بازی کنید. بسیاری از بازی های زیبای اندرویدی، نسخه ای برای ویندوز ندارند. اما با کمک BlueStacks می توانید لذت بازی های اندرویدی را در کامپیوتر تجربه کنید. این نرم افزار حتی حافظه مجازی برای ذخیره پروفایل و تنظیمات بازی ها و برنامه های اندرویدی در ویندوز نیز دارد. تنها مشکل اجرای بازی ها و نرم افزار های اندرویدی در کامپیوتر، این است که دیگر از رابط لمسی خبری نیست و باید همه کارها را با ماوس و کیبورد انجام دهید.

 

نرم افزار BlueStacks واقعا چه کاری انجام میدهد؟

کار اصلی این نرم افزار، شبیه سازی سیستم عامل اندروید است. در واقع با این نرم افزار شما یک موبایل مجازی اندرویدی در ویندوز خود خواهید داشت.

 

توجه:

نرم افزار BlueStacks هم مثل سایر نرم افزارهایی که یک سیستم عامل را شبیه سازی میکنند دارای محدودیت هایی است. مثلا برخی از پردازنده ها (CPU) را پشتیبانی نمیکند و ممکن است روی برخی از کامپیوتر ها نصب نشود. همچنین امکان نصب برخی از بازی ها و نرم افزارهای اندروید که حتما نیاز به پردازنده ARM دارند وجود ندارد. علاوه بر این برخی از اپلیکیشن هایی که برای اجرا نیاز به سخت افزار یا سنسورهای مخصوص موبایل دارند روی BlueStacks قابل نصب و اجرا نیستند.

 

 

نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر، BlueStacks App Player 0.7.9 را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید. این نرم افزار روی ویندوز های XP, 7, 8 قابل نصب است.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 1,166
  • بازدید سال : 21,217
  • بازدید کلی : 62,496