loading...
کــیــنــگ دیــزایــنــر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
کمک 0 134 mamad
MaMaD بازدید : 107 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)
angry birds go

تیم بازی سازی Rovio با ساخت سری جدید بازی محبوب Angry Birds آمده و این بار با تغییراتی اساسی در سری بازی های Angry Birds که هیچ شباهتی به نسخه های قبلی بازی ندارد.

پیش نیاز :2.3.3 و بالاتر
!Angry Birds Go یک بازی هیجان انگیز و مسابقه سراشیبی در جزیره پیگی است که در آن با سرعت بسیار بالا و جاده های خطرناک روبرو خواهید شد. این بازی مجموعه جدیدی از بازی های پرندگان خشمگین است که در آن پرندگان خشمگین وارد مسابقات اتومبیلرانی می شوند. در این بازی می توانید با هر پرنده ای که بخواهید وارد مسابقه شوید، هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خاص خود را دارند. در این بازی باید سعی کنید سکه هایی که در محیط مسابقه قرار دارند را جمع آوری کنید امتیاز خود را افزایش دهید، ماشین خود را ارتقاء دهید و به کاپ قهرمانی برسید.

**دیتای مورد نیاز بازی در حدود 200 مگابایت است .

MaMaD بازدید : 179 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Temple Run 2 یکی از بازی های جذاب هست که هیچ مرحله ای برای رد کردن ندارد ولی در عوض

میتوانید رکوردهای زیادی را در ان کسب کنید

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

بازی به شرح است : شما باید در مسیرهای پر پیچ خم و طولانی از دست غول ها و اژدها  ها فرار کنید و هرچه بتونید مسافت بیشتری رو از دست انها فرار کنید امتیاز بیشتری بدست خواهید اورد.

این بازی مخصوص اندروید است.

MaMaD بازدید : 118 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی اندروید

بازی Clumsy Bird یا به فارسی ” پرنده دست و پا چلفتی “ یک بازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی Candy Mobile طراحی و وارد بازار بازی های جهان شد. بازی Clumsy Bird در بین بازی های سبک سرگرمی و فکری قرار گرفته است و با دانلود بیش از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی جایگاه ویژه ای را داراست.

شما در این بازی در نقش یک پرنده دست و پا چلفتی هستید که برای پیشرفت باید از موانعی که سر راهتان قرار دارد پریده و عبور کنید . یکی از جذاب ترین و پر سرو صدا ترین بازی های امسال همین بازی پرنده های دست و پا چلفی می باشد و به شدت پیشنهاد می شود.

ویژگی های بازی :

- یکی از بهترین بازی های سال

- بسیار سرگرم کننده

- دارای مراحل گوناگون

MaMaD بازدید : 203 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

MaMaD بازدید : 402 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بازی فیفا اندروید

 

آیا بازی فوتبال برای اندروید نیاز دارید؟آیا از گرافیک عالی بازی فیفا ۲۰۱۴ خبر دارید؟آیا دوست دارید اولین نفری باشید که بازی fifa 14 را دانلود میکنید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

فیفا ۱۴ می خواهد شما را با دنیای واقعی آشنا کند. بازیکنان واقعی ، تیم های واقعی ، لیگ های واقعی ! بله درست متوجه شده اید. در نسخه ۲۰۱۴ سری بازی های محبوب فیفا ، از شخصیت های کارتونی بسیار فاصله گرفته ایم و همه چیز به سمت واقعیت پیش رفته اند. به معتبرترین بازی فوتبالی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی خوش آمدید ! با انجام هریک از حرکات پاس ، شوت ، سانتر و کنترل های لمسی ، از آنان لذت ببرید ! در کنار این ها ، لحظه به لحظه در کنار قابلیت ها و امکانات شرکت EA-Sport می توانید اوغات فراغت خود را در کنار تیم های مطرح دنیا سپری کنید.

نکته : این بازی دارای گرافیک قابل توجهی است ، همچنین تعداد بالای تیم ها و بازیکنان موجب شده است که حجم این بازی زیاد باشد. بنابراین پیش از نصب ، مطمئن شوید که ۱٫۳۵ گیگابایت فضای خالی در دستگاه خود برای آن در نظر گرفته اید.

این بازی دارای ۳۳ لیگ ، ۶۰۰ تیم مختلف و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن است ! انواع لیگ های Premier League ، La Liga و Bundesliga نیز در این بازی تعبیه شده اند. به همراه ۳۴ استادیوم مختلف و پشتیبانی از گزارش های حرفه ای در زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی !

MaMaD بازدید : 120 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (1)

 

بازی های جدید اندروید

 

آیا می خواهید با یک بازی زیبا و کم حجم ماشین بازی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید و از پارک کردن اتومبیل ها لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

برترین بازی پارکینگ اتومبیل ها در جهان ! بازی پارکینگ واقعی به صورت سه بعدی به گونه ای طراحی شده است

که تفاوت آن با واقعیت بسیار اندک باشد ! در این بازی حرکات و مهرات های حرفه ای در پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد،

شما باید اتومبیل هایی را که در اختیارتان قرار داده می شود ، در جای مخصوص خود قرار دهید.

البته این مسیرها ساده نیستند ! در واقع موانعی در مسیر حرکت خودروی شما قرار دارند که با عبور صحیح از آن ها ،

می توانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. برای آنکه امتیازهای خود را افزایش داده و یا

رکوردهایی را به نام خود به ثبت برسانید ، لازم است مراحل را با سرعتی بالاتر و به صورت صحیح طی کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی ف امکان کنترل کامل دوربین است ،

به کمک این ویژگی شما به طور دقیق تمامی بخش های اتومبیل خود را کنترل می کنید. امیدواریم لذت ببرید.


MaMaD بازدید : 101 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان پکیج کامل برنامه گوشی های آندروید   android

 

دانلود برترین مجموعه ی برنامه های گوشی های آندروید -به همراه سریال نامبرو کرک شده
بیش از ۸۰۰ برنامه ی بی نظیر برای گوشی ها با سیستم عامل آندروید

اندروید یکی از شگفت انگیزترین سیستم عامل های حال حاضر است که برای گوشی های موبایل طراحی شده و امکانات فراوانی که درون خود گنجانده است باعث گشته که افراد زیادی به آن روی آورند. اپلیکیشن ها و بازی های فراوانی برای نصب و استفاده بر روی این سیستم عامل طراحی شده اند که می توان آنها را از چندین سایتی که برای دانلود و معرفی وجود دارند ، دریافت نمود
.اکثر سایت ها برنامه های رایگان اندروید را برای دانلود قرار می دهند ولی تعداد زیادی از این برنامه ها به صورت پولی می باشد که برای نصب آن ها نیاز به کارت اعتباری و خرید ار فروشگاه های آنلاین این شرکت ها دارید .
امروز وبسایت آریا دانلود مجموعه ای را برای شما دوستان قرار داده است که شاید در هیچ وب سایت ایرانی به صورت لینک مستقیم وجود نداشته باشد! مجموعه ی کاملی از برنامه های معروف سیستم عامل آندروید که به صورت پولی می باشد و شما می توانید آن ها را از وبسایت آریا دانلود به صورت رایگان دریافت کنید . توجه داشته باشید سریال و کرک این نرم افزار ها نیز موجود می باشد.(امیدوارم لذت ببرید.)

(لیست نرم افزارها در ادامه مطلب می باشد)

 

دانلود رایگان پکیج کامل برنامه گوشی های آندروید   android

MaMaD بازدید : 437 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی پرندگان خشمگین نسخه اخر فصل ها

 حتما تا به حال بازی های پرندگان خشمگین را دانلودکرده اید.

کنون با معرفی یکی دیگر از سری بازی های جذاب و پرطرفدار پرندگان عصبانی خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم !

پرندگان خشمگین نسخه فصل ها ، این بار با قابلیت هایی جدید ، محیطی رنگارنگ و

دوست داشتنی و مراحلی جدید و بسیار هیجان انگیز قصد دارد

تا شما را تا ساعت ها با اسمارت فون و یا تبلت خود سرگرم کند !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

توجه : این نسخه اخر فصل ها می باشد.

نسخه فصل ها از بازی محبوب پرندگان خشمگین، گیم پلیر نسخه اصلی سری بازی های Angry Birds را در کنار مراحلی جدید و

  بسیار متفاوت به دستگاه های شما می آورد. از هالووین گرفته تا جشن سال نو در کشور چین !

پرندگان خشمگین در حال جشن گرفتن تمامی روزهای مهم در کشورهای مختلف دنیا هستند ؛

با مجموعه ای بیش از ۳۰۰ مرحله اعتیاد آور و بسیار جذاب با آپدیت ها و جوایز رایگان !

لذت یک بازی متفاوت با اشیائی جالب نظیر تخم مرغ های طلائی و کدوهای تنبل مخصوص جشن هالووین !

مراحلی سرگرم کننده و در عین حال فکری که مهارت شما را در پشت سر گذاشتن پازل ها به چالش می کشد ؛

با بیش از ۱ میلیارد دانلود سری بازی های پرندگان خشمگین ، بازی های Angry Birds پرطرفدارترین سری بازی ها

در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت به شمار می روند.( امیدواریم لذت ببرید.)

MaMaD بازدید : 122 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی های اندروید

 آیا شما هم به کارت بازی های سنتی علاقمند هستید و می خواهید این بازی های را برای اندروید خودتان دانلود کنید؟ ممکن است در اوقات فراغت خود ، کمبود یک بازی فکری و در عین حال جذاب را احساس کرده باشید ؛ بسیاری از کاربران حداقل برای یک بار هم که شده کارت بازی های سیستم عامل ویندوز را انجام داده اند ، نظر شما در مورد این بازی در سیستم عامل آندروید چیست؟ با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر شما عاشق بازی های کارتی موجود در ویندوز هستید ، مطمئناً عاشق FreeCell Solitaire که توسط برنامه نویسی با نام Brainium توسعه داده شده هم خواهید شد. یکی از معروف ترین بازی های کارتی سیستم عامل های iOS و آندروید در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت هم اکنون به صورت کاملاً رایگان برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده شده است. حالا می توانید روح بازی های گذشته و کلاسیک را در دیوایس آندرویدی خود زنده کنید ! نگران مشکل چند نفره نباشید ! هوش مصنوعی در نظر گرفته شده برای این بازی در چندین سطوح مختلف آماده شده و شما در هر سری بازی ، قدرتی خاص از حریف را تجربه می کنید ، این بازی زیبا متناسب با هر نوع سایز نمایشگر از دیوایس های آندروید طراحی شده و می تواند انتخابی مناسب برای اوغات فراغت شما باشد. تقریباً مجموعه ای کامل از بازی های کارتی معروف در FreeCell Solitaire جای گرفته که می توانند شما را تا ساعت ها سرگرم کنند !

MaMaD بازدید : 85 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (1)

بازی های برتر اندروید

 آیا می خواهید با بازی ورزشی جدید و زیبا اسکیت برد را به اندروید خود بیاورید؟در این مطلب، با شبیه سازی یک اسکیت برد حرفه ای خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی رسیده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

برترین بازی اسکیت برد در آندروید مارکت ! یک بازی ورزشی و بسیار سرگرم کننده برای علاقمندان به اسکیت برد بدون زخمی شدن زانوها ! لمس و تجربه فضایی ورزشی در یک پیست خاص برای انجام بازی اسکیت برد ؛ در ابتدای بازی مجموعه ای از حرکات و آموزش ها در اختیارتان قرار می گیرد که باید آنان را مطابق با آموزش های داخلی پشت سر بگذارید ، از جمله این حرکات می توان به نحوه حرکت ، کنترل جهت ها ، پرش ، کسب امتیاز و تعدادی از تکنیک های حرفه ای اشاره کرد ؛ با گذر از مراحل تمرینی وظایف اصلی شما آغاز می شود. اکنون بایست مأموریت های پیش رویتان را مطابق با خواستهی داخلی بازی پشت سر بگذارید ، شما می توانید یک مأموریت را چندین مرتبه پشت سر بگذارید و هر بار امتیاز بیشتری را به ثبت برسانید. فضای بازی در یک پارک شبیه سازی شده و یک گرافیک صاف و دوست داشتنی ، شما را برای انجام مراحل ترغیب می کند.

MaMaD بازدید : 156 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی اندروید جدید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بیلیار سه بعدی و زیبا این ورزش دوست داشتنی را به اندروید خودتون بیاورید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است. بیلیارد تمام سه بعدی برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! از این پس می توانید هیجان این بازی دوست داشتنی را همیشه همراه خود داشته باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Pool Break Pro 3D مجموعه ای از محبوب ترین بازی های بیلیارد از قبیل Pool, Snooker, Billiards, Crokinole و Carrom را در خود جای داده است ، می توانید متناسب با علاقه خود به کمک هر یک از آنان اوقات فراغت خود را بگذرانید. با بهره گیری از سیستم سه بعدی این بازی ، محیط آن کاملاً با واقعیت مطابقت داشته و شما را در فضایی طبیعی از یک رقابت سرسخت قرار می دهد ، یکی از جذاب ترین قابلیت های گنجانده شده در این بازی سیستم بازی آنلاین آن است ، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید با کاربران انواع دستگاه های قابل حمل این بازی را به صورت جهانی انجام داده و رکورد های خود را به ثبت برسانید. Pool Break Pro 3D ده ها نوع از محبوب ترین بازی های میز بیلیارد را در دستگاه قابل حمل شما جای می دهد ؛ در حین بازی برای دقت و تمرکز بیشتر ، خطوط حرکت توپ ها نیز برایتان نمایش داده می شود.

MaMaD بازدید : 123 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

بهترین بازی های اندروید

 ایا دوست دارید با دانلود بازی جذاب و زیبا Bus Simulator راننده اتوبوس شوید و از شبیه سازی این بازی در اندروید خود لذت ببرید؟

تجربه رانندگی اتوبوس به صورت کاملاً طبیعی ! بله درست متوجه شدید ! این بازی سه بعدی می باشد! با استفاده از این بازی تجربه های جدید در رانندگی کسب خواهید کرد!

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا شما به رانندگی وسایل نقلیه سنگین علاقمند هستید؟ در این بازی شما به یک راننده اتوبوس تبدیل می شود ! گیم پلی چالش برانگیز ، کنترل های دقیق و حساب شده در این بازی ، از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می شوند. شما باید در این بازی بهترین رانندگی اتوبوس را انجام دهید و در صورت تمایل رکوردها و مهارت های خود را به صورت آنلاین با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شبیه سازی رانندگی اتوبوس به صورت ۳ بعدی اولین بازی رایگان در آندروید مارکت با این موضوع است. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به فیزیک بسیار طبیعی اتوبوس ها ، سیستم ترافیک اتوبوس ها ، اتوبوس های مختلف ، محل های مختلف برای رانندگی ، آسیب های طبیعی ، اضافه شدن مراحل جدید به صورت مداوم و همچنین کنترل های کامل و مناسب اشاره کرد.

MaMaD بازدید : 125 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب جنگ های قبیله ای را به اندروید خودتان بیاورید؟در این مطلب ازوب سایت کینگ دیزاینر ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با بازی محبوب و پرطرفدار جنگ قبیله ها آشنا کنیم. بازی استراتژیک و محبوب جنگ قبیله ها که مدتیست در میان بازی های آنلاین ، طرفداران بسیار فراوانی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ، ممکن است شما را در طول روز ساعت ها به پای خود جذب کند !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در این بازی محبوب و دوست داشتنی بایست در دهکده تیم جنگجو و دلاور خود را جمع آوری و آنان را برای مبارزاتی که با سایر قبیله ها در راه است آماده کنید. بازی بسیار زیبای Clash of Clans متناسب با هر سیستم عاملی عرضه شده و تمامی کاربران از سیستم عامل های مختلف با ورود به آن می توانند با هزاران بازیکن دیگر به صورت آنلاین به جنگ و مبارزه بپردازند. Clash of Clans یک بازی رایگان و بسیار سرگرم کننده است ، وقت آن که مردمانتان را از جنگجویان سایر قبایل محافظت کنید فرا رسیده است ، دقت کنید این بازی کاملا رایگان است ، اما برخی از ابزارهای موجود در بازی را نیز می توانید با پرداخت پول خریداری کیند ، در صورتی که علاقه ای به استفاده از این ابزارها ندارید ، In App Purchase را از تنظیمات دستگاهتان غیرفعال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

MaMaD بازدید : 124 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

Pyro Jump1

 

 آیا برای یک بازی کم حجم جذاب و سرگرم کننده آمادگی دارید؟ این بازی زیبا را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.یک بازی بسیار جالب با محیطی رنگارنگ و اعتیادآور ! این بازی جدید و بسیار زیبای Pyro Jump  برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی طراحی شده است.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پرش Pyro یک بازی جذاب و بسیار زیبا است که در طی ۱۰۰ مرحله بسیار سرگرم کننده آن ، بایست از چرخ های موجود در محیط بازی به چرخ های دیگر پرش کنید و برای به دست آوردن Princess Paper تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

Pyro نام یک شعله کوچک از آتش است که با عشق به شاهزاده خانم می سوزد و هر روشی برای دست یابی به آرزوی خود امتحان می کند ، Pyro تمامی این تلاش ها را برای اثبات علاقه بسیار فراوان خود به شاهزاده خانم به کار می گیرد ، در هر مرحله لازم است شعله های کوچک آتش را جمع آوری کرده و امتیاز خود را تا سطح بالایی افزایش دهید ، Pyro Jump یک پلت فرم آتشین است که برای گذر از مراحل نیازمند دقت فراوان است ، برای دریافت جوایز و امتیازات بیشتر هر مرحله را بدون انجام خطا پشت سر بگذارید و در کوتاه ترین زمان حالت طلائی گذر از سطوح را به خود اختصاص دهید. امیدواریم لذت ببرید.

MaMaD بازدید : 288 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Wormix که برای اولین بار در بین تمام وب سایت های ایرانی معرفی می شود نام بازی پرطرفداری از سری بازی های ios بود که حالا شاهد ساخت نسخه اندرویدی آن هستیم که با اینکه همین دیروز در گوگل پلی معرفی شد توانست رتبه 19000 دانلود را با امتیاز 5 ستاره به خود اختصاص دهد .

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

 

این بازی در بعضی از مراحل شبیه به بازی پرندگان خشمگین بوده و بازی جالب و جذابی هست.


در این بازی هدایت موجودات بامزه و کرمی شکل در دستان شماست و شما باید مراحل بازی را که شامل نابود کردن و شلیک به انواع موجود و اشیا است را دنبال کرده و به اتمام برسانید . گرافیک و گیم پلی بازی بسیار عالیست و پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید .

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 281
  • بازدید ماه : 1,290
  • بازدید سال : 21,341
  • بازدید کلی : 62,620