loading...
کــیــنــگ دیــزایــنــر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
کمک 0 135 mamad
MaMaD بازدید : 122 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

گروه کینگ دیزاینر سال نو را به کلیه بازدید کنندگان و عضوهای خود تبریک میگوید

امیدواریم در این سال سالی پر از موفقیت و شادی داشته باشید

امیدواریم سالی زیبا و روزهای زیبایی را داشته باشید

ســالــی نــو / خــاطراتــی نــو

تقدیم به شما :

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد  /    کاسب پیر دگر باره جوان خواهد شد!

من و تو غمزده از این همه خرج شب عید       /     لیکن او صاحب یک سود کلان خواهد شد

موسم دلخوری و گیجی آن اهل حقوق    /      وقت بشکن زدن پیشه وران خواهد شد

حرف عیدی نزنی پیش خسیس الدوله / که کند سکته و درخاک نهان خواهد شد

اول عید ، حقوق من و تو نفله شود / سرمان باز دچار دَوران خواهد شد

باز ذکر « چه کنم ، آی چه کنم » می گیریم / قلبمان نیز دچار ضربان خواهد شد

مخمان سوت زد از قیمت شیرینی جات / کم کمک قیمت آن ، قیمت جان خواهد شد

مرد در « خانه تکانی » شده شاگرد زنش / دم عید است و چنان رفتگران خواهد شد

از هجوم فک و فامیل فلان شهر به « ده » / چون هتل ، خانه ی مشدی رمضان خواهد شد

MaMaD بازدید : 125 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (2)

 

InstaGram

امروزه همه کسانی که صاحب موبایل های اندرویدی هستند با نرم افزارهای اجتماعی اشنایی دارند

پیش نیاز : نسخه 2.2 و بالاتر

اینستاگرام یکی از نرم افزار های جذاب برای به اشتراک گذاشتن و افزودن دوستان به فریند لیست و گپ زدن با دوستان است

و این نرم افزار جذاب به شما این امکان را می دهد تا بتوانید عکس ها و نوشته های خود را به اشتراک بذارید.

MaMaD بازدید : 658 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (1)

 


 

این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه مخفی سازی فایل و پوشه ها و یا فولدر های سیستم شماست

و از ویژگی های جالب این نرم افزار میتوان به حفظ کردن فایل ها بعد از زدن چند ویندوز اشاره کرد بطور کلی شما چند ویندوز بزنید این نرم افزار هیچ یک از فایل ها را از حالت مخفی خارج نمی کند و نشان داده نمی شوند تا اینکه دوباره این نرم افزار نصب شود.

اگه شما هم دنبال نرم افزاری برای مخفی سازی و رمز گذاری روی فایل ها هستید من به شما پیشنهاد میکنم حتما این نرم افزار را دانلود کنید چون در حال حاضر خودم هم ازش استفاده میکنم.

MaMaD بازدید : 108 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)
angry birds go

تیم بازی سازی Rovio با ساخت سری جدید بازی محبوب Angry Birds آمده و این بار با تغییراتی اساسی در سری بازی های Angry Birds که هیچ شباهتی به نسخه های قبلی بازی ندارد.

پیش نیاز :2.3.3 و بالاتر
!Angry Birds Go یک بازی هیجان انگیز و مسابقه سراشیبی در جزیره پیگی است که در آن با سرعت بسیار بالا و جاده های خطرناک روبرو خواهید شد. این بازی مجموعه جدیدی از بازی های پرندگان خشمگین است که در آن پرندگان خشمگین وارد مسابقات اتومبیلرانی می شوند. در این بازی می توانید با هر پرنده ای که بخواهید وارد مسابقه شوید، هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خاص خود را دارند. در این بازی باید سعی کنید سکه هایی که در محیط مسابقه قرار دارند را جمع آوری کنید امتیاز خود را افزایش دهید، ماشین خود را ارتقاء دهید و به کاپ قهرمانی برسید.

**دیتای مورد نیاز بازی در حدود 200 مگابایت است .

MaMaD بازدید : 147 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار معرفی شده بسیار مفید است. آیا در زمینه مدیریت شماره تلفن های ذخیره شده در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود با مشکل مواجه هستید؟ ما به شما استفاده از نرم افزار مدیریتی هوشمند SIM Contacts را پیشنهاد می کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

همانطور که می دانید ، سیستم عامل آندروید در زمینه مدیریت شماره تلفن های ذخیره شده در سیم کارت ، دارای محدودیت ها و ضعف هایی آشکار است ، اما شما به واسطه اپلیکیشن ساده SIM Contacts ، می توانید این محدودیت ها را شکسته و امکاناتی حرفه ای را در بخش سازماندهی آنان در اختیار بگیرید. از مهم ترین امکانات این نرم افزار ، می توان به قابلیت های زیر در لیست شماره تلفن های سیم کارت اشاره کرد :

بارگذاری تمامی شماره تلفن ها ، اضافه کردن یک شخص و شماره تلفن جدید ، اعمال تغییر در مشخصات یک شخص و یا شماره تلفن او ، حذف شماره تلفن ها ، برقراری یک تماس صوتی ، ارسال پیامک ، کپی آنان به حافظه تلفن ، جستوجو بر اساس نام و به اشتراک گذاری

MaMaD بازدید : 137 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

 

فــنــاوری

آیا تا به حال تواانسته اید خودرو خود را با موبایلی که در دست دارید روشن کنید؟

آیا تا به حال به همچنین چیزی فکر کرده اید ؟

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

در این مطلب از سایت کینگ دیزاینر شما را با نرم افزار Blue ID آشنا می کنیم

کار این نرم افزار روشن کردن خودرو شما بوسیله موبایل شماست

وحتی میتوان به وسیله این نرم افزار در خودرو خود را نیز باز کنید

و این نرم افزار مخصوص اندروید می باشد.

این نرم افزار جالب را می توانید در ادامه همین مطلب دانلود کنید 

و فیلم اموزشی اون رو هم ببینید

MaMaD بازدید : 179 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Temple Run 2 یکی از بازی های جذاب هست که هیچ مرحله ای برای رد کردن ندارد ولی در عوض

میتوانید رکوردهای زیادی را در ان کسب کنید

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

بازی به شرح است : شما باید در مسیرهای پر پیچ خم و طولانی از دست غول ها و اژدها  ها فرار کنید و هرچه بتونید مسافت بیشتری رو از دست انها فرار کنید امتیاز بیشتری بدست خواهید اورد.

این بازی مخصوص اندروید است.

MaMaD بازدید : 453 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

نرم افزار چمدان

شاید خیلی برای شما یا هر کس دیگه ای اتفاق افتادی که یه روز یا اون روزی که وسایل سفر رو آماده می کرده بعضی چیز ها یادش بره

اما ایا نرم افزار یا  هر چیزی برای این وجود دارد که وسایلی که شما در سفر لازم دارید را بهتون یاد آوری کنه؟؟؟

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

در این مطلب از کینگ دیزاینر با نرم افزاری به نام چمدان آشنا می شویم

که کار نرم افزار چمدان یادآوری وسایل مورد نیازتان در سفر تان است 

این نرم افزار وسایل لازم برای سفر خود را به شما یادآوری می کند

با این نرم افزار دیگر وسایل لازم به سفرهای دور مانند رفتن به کشورهای خارجی

را یادتان نمی رود

و نرم افزاری دقیق است که واقعا جالب است و شما میتوانید این نرم افزار را

برای گوشی اندرویدی خود در ادامه همین مطلب دانلود کنید.

MaMaD بازدید : 164 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Need for Speed Most Wanted که توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Electronic Arts برای PC در سال ۲۰۰۵ منتشر شد ، قطعآ اکثر کسانی که به سری بازیهای NFS علاقه مند اند این نسخه فوق العاده را می شناسند .


 NFS Most Wanted یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود . در این ورژن تعقیب و گریز پلیسی به بازی اضافه شد تا هیجان آن را دو چندان کند ، شهر بزرگی که بازی در آنجا برگزار می شد به همراه ماشین های متنوع و قدرتمند در کنار برگزاری مسابقات جذاب به خصوص Black List ، این بازی را به اثری به یاد ماندنی تبدیل کرد و …

MaMaD بازدید : 161 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بازی نبرد ژنرال ها 1 | Command & Conquer Generals v1

 

کم تر کسی هست که بازی جنرال "GENERALS 1" رو بازی نکرده باشه یا درباره این بازی استراتژیک چیزی نشنیده باشه. همون طور که بیشتر شما ها می دونید این بازی یکی دیگر از بازی های استراتژیکی هست که EA Games اون رو منتشر کرده و جز بازی های محبوب در ۵ سال اخیر کرده این بازی زیبا در تمامی گیم نت های ایران به صورت شبکه ای بازی مورد استفاده قرار میگیرد.

این نسخه از بازی نسخه ابتدایی از بازی هست که حجم کمی داره و گرافیک نسبتا خوبی رو دارا هست. در این نسخه از بازی ۹ جنرال وجود دارند که ابتدا می بایست پول جمع کنند و با استفاده از ماشین الات شروع به ساختن ساختمان ها بکنند. سپس از بیس خود با نیرو ها و ساختمان های مختلف دفاع کنند و با ساخت نیروی هجومی به دیگر فرماندهان حمله کنند و بر ان ها غلبه کنند.

MaMaD بازدید : 829 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

جی‌تی‌ای 5   GTA V

 

به تازگی خبر هایی در مورد نسخه X-Box بازی Gta V در بین سایت های اینترنتی پخش شده است که نشان می دهد بازی Gta V با چند DVD برای پلتفرم X-Box 360 منتشر می شود.شرکت Rockstar به طور رسمی اعلام کرد که عنوان جدید سری بازی های Grand Theft Auto خود در ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۱۳ ارائه خواهد شد . این مسئله به شدت خشم طرفداران را دوچندان کرد و طرفداران با نظرات خود به Rockstar در رابطه با این مسئله خشم و ناراحتی خود را اعلام کردند . در همان حال Rockstar در مقابل این همه اعتراض واکنش نشان داد و  از طرفداران صبر و شکیبایی خواست .

باید دید و منتظر ماند که Rockstar با اضافه کردن ویژگی های چشم گیری به این سری از بازی GTA می تواند خشم طرفدارن را آرام تر کند .

 

 

 

MaMaD بازدید : 100 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)
ایا بدنبال یک نرم افزار قدرتمند برای ویرایش عکس های خود هستید؟ نگران نباشید  Photo Editor Pro یکی از نرم افزار های قدرتمند ویرایش می باشد
که دارای امکانات جانبی و ویژه و جالبی است که در ان مطلب انرا برای شما قرار داده ایم.
پیش نیاز : 2.2 و بالاتر
Photo Editor Proیک نرم افزار قدرتمند برای ویرایش عکس می باشد.
از ویژگی های این نرم افزار: ویرایش عکس، تابلوچسبها، مدیریت عکس، به اشتراک گذاری عکس، پردازش پرتره رایگان برای شما می باشد.

MaMaD بازدید : 153 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (1)

 

 

دانــلود + امـوزش حـذف تـبـلـیـغـات

 

 

KMPlayer 3.8.0.121 بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود KMPlayer3.8.0.121 که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

MaMaD بازدید : 86 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

MediaCoder 0.8.29 مجموعه ای از کدک های مالتی مدیا مورد نیاز تمامی کاربران ویندوز ۷ و ۸ می باشد که دیگر پیغام های خطای مربوط به پخش انواع فایل های ویدیویی و صوتی را مشاهده نخواهید کرد و به راحتی با تمامی پلیرها ، اکثر فرمت های صوتی و تصویری پخش خواهند شد. این کدک در پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب نیز توانمند بوده و با نصب آن به راحتی پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب میسر خواهد شد.کیفیت برنامه در تبدیل فرمتهای ویدیویی بسیار بالا می باشد و نظیر این برنامه به ندرت یافت می شود . البته دستیابی به نتیجه کیفیت مطلوب نیاز به تنظیم دقیق تنظیمات خروجی دارد . ورودی برنامه از طیف وسیعی از فایلهای صوتی و ویدیویی پشتیبانی میکند و از این لحاظ نیز کم نظیر می باشد . توسط این برنامه می توانید فایلهای حجیم ویدیویی را با حداقل افت کیفیت به فرمتهای کم حجم مثل Divx تبدیل کنید.

MaMaD بازدید : 97 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

Format Factory 3.3.3 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

MaMaD بازدید : 92 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)
 


GiliSoft DVD Ripper نرم افزار برای ریپ و تبدیل دی وی دی به فرمت های ویدیویی می باشد.
این نرم افزار به شما امکان تبدیل دی وی دی به فرمت های ویدیویی AVI, MPEG, WMV,
DivX, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, و 3GP و فرمت های صوتی را ارایه میدهد.
ابزار های گوناگون این نرم افزار شما را قادر به بریدن قسمتی از ویدیو ، چسباندن ویدیو ها ، امکان تنظیم افکت ها ،
اضافه کردن زیرنویس ، واترمارک ، استخراج صدا از ویدیو و بسیاری دیگر خواهد کرد.
MaMaD بازدید : 118 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی اندروید

بازی Clumsy Bird یا به فارسی ” پرنده دست و پا چلفتی “ یک بازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی Candy Mobile طراحی و وارد بازار بازی های جهان شد. بازی Clumsy Bird در بین بازی های سبک سرگرمی و فکری قرار گرفته است و با دانلود بیش از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی جایگاه ویژه ای را داراست.

شما در این بازی در نقش یک پرنده دست و پا چلفتی هستید که برای پیشرفت باید از موانعی که سر راهتان قرار دارد پریده و عبور کنید . یکی از جذاب ترین و پر سرو صدا ترین بازی های امسال همین بازی پرنده های دست و پا چلفی می باشد و به شدت پیشنهاد می شود.

ویژگی های بازی :

- یکی از بهترین بازی های سال

- بسیار سرگرم کننده

- دارای مراحل گوناگون

MaMaD بازدید : 95 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار های رایگان اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و قدرتمند آهنگ ها و موزیک های خود را با بالاترین کیفیت ممکن در اندروید خود پخش کنید و لذت ببرید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نسخه جدید موزیک پلیر محبوب و پرطرفدار TTPod را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

TTPod نام یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین موزیک پلیر های آندروید است. این نرم افزار با ۱۰ میلیون دانلود ، یکی از پر بازدیدترین اپلیکیشن های مارکت آندروید است. توانایی پخش فرمت های صوتی معروف نظیر MP3,MP4/M4A,WMA,FLAC  و APE – گرافیک داخلی کاربر پسند ، پشتیبانی از Lyric ها ، حالت اشعار شناور و پوسته های فراوان از مهم ترین امکانات این نرم افزار محبوب به شمار می آید.

سازندگان این نرم افزار ، قصد دارند محیطی کاربر پسند را در اختیار کاربران قرار دهند. ممکن است با استفاده از این نرم افزار ، برخی بخش ها را بخواهید تغییر دهید. پس بهتر است پیشنهادات خود را به برنامه نویسان ارائه کنید تا در نسخه های آینده از ایده های شما نیز بهرمند گردند.

MaMaD بازدید : 93 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار های اینترنتی اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و رایگان مکالمه و پیام های رایگان به دوستان خود بفرستید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید؟در این مطلب ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با جدیدترین نسخه از نرم افزار وایبر جهت ارسال پیام های متنی رایگان و همچنین تماس های تلفنی رایگان با کاربران مختلف در سراسر دنیا آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک وایبر شما می توانید با تمامی کاربران سراسر دنیا ، ارتباط تلفنی رایگان داشته باشید. سرویس پرطرفدار وایبر هم اکنون دارای بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در نقاط مختلف دنیا است که به ارسال پیام های متنی ، تصاویر ، ویدیوها و همچنین برقراری تماس های صوتی رایگان مشغول هستند ! اپلیکیشن وایبر برای اسمارت فون ها و سیستم عامل های مختلفی عرضه شده و استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است ، شما می توانید به کمک اینترنت های مختلف از قبیل ۳G و WiFi برای برقراری ارتباط با دوستانتان استفاده کنید. وایبر برای سیستم عامل آندرویدی به طور کامل بهینه شده است ، در این سرویس پرطرفدارID شما همان شماره تلفن شما است. به محض آنکه این اپلیکیشن را در دستگاه خود اجرا کنید ، به شما نشان داده می شود که کدام یک از افراد دفترچه تلفن شما دارای اکانت وایبر هستند. از مهم ترین قابلیت های این سرویس می توان به برقراری تماس های صوتی با بالاترین کیفیت ممکن به صورت رایگان ، امکان استفاده از علائم و شکلک های زیبا در ارسال پیام ها ، به اشتراک گذاری مکان فعلی – تصاویر – ویدیوها و…. ، هشدار دهنده های کاربری و… اشاره کرد.

MaMaD بازدید : 87 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

5sho دانلود قسمت نهم و دهم سریال شوخی کردم

گروه فیلم : طنز / اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۲

مدت زمان : ۸۰ دقیقه

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه‌ خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق و …

دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و….

MaMaD بازدید : 203 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

MaMaD بازدید : 94 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار فایل منیجر آندروید

 

اندروید,سیستم عامل محبوب گوشی خود را با فایل منیجر قدرتمند و رایگان Root Explorer مدیریت کنید و به دانلود های خود کیفیت ببخشید!

پیش نیاز :  اندروید ۱٫۶ و بالاتر

بسیاری از کاربران گوشی های آندروید که اسمارت فون ها و یا تبلت های خود را روت کرده اند ، با این نرم افزار آشنایی دارند. اما ممکن است بسیاری از شما بازدیدکنندگان گرامی از ویژگی های فوق العاده این نرم افزار مدیریت فایل اطلاع نداشته باشید. بنابراین باهم به توضیح مختصری در مورد این اپلیکیشن می پردازیم.

اپلیکیشن روت اکسپلورر ، نرم افزار مدیریت فایلی برای دسترسی به تمامی فایل های موجود در کارت حافظه و حافظه داخلی دستگاه شماست. اگر در هنگام استفاده از این نرم افزار ، دستگاه شما روت شده باشد ، شما قادر به خواندن و نوشتن تک تک فایل های سیستمی هستید ! امکاناتی نظیر پشتیبانی از دراپ باکس ، گوگل درایو ، نمایش حالت دیتابیس SQLite ، نمایش و ویرایش فایل های متنی ، ساخت و Extract کردن انواع فایل های فشرده از قبیل Zip و Rar ، جستوجو ، انتخاب چندگانه ، تغییر دسترسی ها ، بوک مارک ها ، ارسال فایل از طرق مختلف ، حالت نمایش thumbnails برای تصاویر و MD5 از دیگر امکانات این فایل منیجر محبوب به شمار می آید. امیدواریم لذت ببرید.

MaMaD بازدید : 172 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار هواشناسی اندروید

 

آیا به دنبال یک نرم افزار حرفه ای در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا و هواشناسی در اندروید هستید؟ آیا دوست دارید که در دستگاه آندرویدی خود ، به طور کامل از وضعیت آب و هوای منطقه مورد نظر خود آگاه شوید؟ در این مطلب ، قصد داریم شما کاربران عزیز اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در این زمینه آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

WeatherPro نرم افزاری است جهت پیش بینی وضعیت آب و هوا در هفت روز هفته ! این نرم افزار با پشتیبانی از ۲ میلیون منطقه مکانی مختلف دنیا ، به شما این امکان را می دهد در سریع ترین زمان ممکن از وضعیت آب و هوای نقاط مختلف دنیا با خبر شوید. این نرم افزار با ویژگی های کلیدی از قبیل نقشه های ماهواره ای و رادارهای پیشرفته در کشورهای ایالت متحده و انگلستان و بسیاری از نقاط اروپا ، شما را در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف جهان یاری می دهد. تصاویر موجود در این نرم افزار قدرتمند می تواند به صورت انیمیشن های متحرک در دستگاه آندرویدی شما به حرکت درآمده و هواشناسی را به بخشی مهم در دستگاه آندرویدی شما تبدیل کند. این نرم افزار با تصاویر زمینه بسیار زیبا و ویدجت های پیشرفته ، شما را از تغییرات لحظه ای آب و هوای محل زندگیتان با خبر می کند. بنابراین دیگر حتی نیاز به اجرای نرم افزار ندارید ! زیرا وضعیت کنونی آب و هوا در هوم اسکرین دستگاه شما نمایش داده میشود.با این برنامه اب و هوای شهر های ایران را به آسانی پیش بینی کنید.

از مهم ترین امکان این نرم افزار میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

به روز رسانی وضعیت آب و هوا هر ۳ ساعت یک بار ، پیش بینی کوتاه مدت آب و هوا برای مرور کلی و سریع ، پشتیبانی از استاندارد های سانتیگراد و فارنهایت ، هشدارهای آب و هوایی برای نقاط دلخواه شما ، جهت باد ، فشار هوا و رطوبت نسبی و میزان بارش ، پیش بینی زمان طلوع و غروب آفتاب در نقاط مختلف دنیا.

MaMaD بازدید : 97 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار های جدید اندروید

 

آیا به نواختن موسیقی علاقمند هستید؟ آیا دوست دارید در دستگاه های اندروید خود با نرم افزار رایگان به نواختن ساز مشغول باشید؟ شاید در ابتدا اندکی برایتان عجیب باشد ، اما به لطف نرم افزار Perfect Piano ، این موضوع نیز شدنی است !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پشتیبانی از کامل ترین کیبورد موجود به صورت حرفه ای ، حالت تک سطر ، حالت ۲ سطر ، حالت دو نوازنده ، تنظیم عرض کلید ها ، امکان ضبط موزیک های نواخته شده ، آموزش کامل نواختن کیبورد (بیش از ۷۰ موزیک از پیش آماده شده) ، به اشتراک گذاری نواخت ها با دوستان ، ابزارهای هنری از قبیل Piano, Music Box, Organ, Rhodes, Synth.Drum

نکات مهم : تعدادی از کاربران با مشکل بارگذاری صداها مواجه بوده اند. لطفاً برای رفع این مشکل از آپشن Switch Instruments برای بارگذاری مجدد آن ها استفاده کنید.

MaMaD بازدید : 402 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بازی فیفا اندروید

 

آیا بازی فوتبال برای اندروید نیاز دارید؟آیا از گرافیک عالی بازی فیفا ۲۰۱۴ خبر دارید؟آیا دوست دارید اولین نفری باشید که بازی fifa 14 را دانلود میکنید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

فیفا ۱۴ می خواهد شما را با دنیای واقعی آشنا کند. بازیکنان واقعی ، تیم های واقعی ، لیگ های واقعی ! بله درست متوجه شده اید. در نسخه ۲۰۱۴ سری بازی های محبوب فیفا ، از شخصیت های کارتونی بسیار فاصله گرفته ایم و همه چیز به سمت واقعیت پیش رفته اند. به معتبرترین بازی فوتبالی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی خوش آمدید ! با انجام هریک از حرکات پاس ، شوت ، سانتر و کنترل های لمسی ، از آنان لذت ببرید ! در کنار این ها ، لحظه به لحظه در کنار قابلیت ها و امکانات شرکت EA-Sport می توانید اوغات فراغت خود را در کنار تیم های مطرح دنیا سپری کنید.

نکته : این بازی دارای گرافیک قابل توجهی است ، همچنین تعداد بالای تیم ها و بازیکنان موجب شده است که حجم این بازی زیاد باشد. بنابراین پیش از نصب ، مطمئن شوید که ۱٫۳۵ گیگابایت فضای خالی در دستگاه خود برای آن در نظر گرفته اید.

این بازی دارای ۳۳ لیگ ، ۶۰۰ تیم مختلف و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن است ! انواع لیگ های Premier League ، La Liga و Bundesliga نیز در این بازی تعبیه شده اند. به همراه ۳۴ استادیوم مختلف و پشتیبانی از گزارش های حرفه ای در زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی !

MaMaD بازدید : 87 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار مسنجر

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار ارتباطی به راحتی و در محیطی گرافیکی به چت و گفت و گو در اندروید خود بپردازید؟مسنجر واتس اپ را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

WhatsApp Messenger نرم افزار مسنجر معروفی است که برای دستگاه هایی با سیستم عامل های مختلف منتشر شده است. این نرم افزار با کمک WiFi و ۳G امکان ارتباط با دوستان و یا اعضای خانواده را برایتان فراهم می کند. تغییر از حالت SMS به Messenger به شما این امکان را می دهد که علاوه بر امکان ارسال متن ، قادر باشید عکس , ویدئو و صدا را نیز برای دوستان خود ارسال کنید. به راستی چرا واتس اپ؟ به دلیل آنکه واتس اپ کاملا رایگان است ! ارسال بیش از ۱ میلیون پیام در روز آن هم به طور رایگان ! تنها هزینه ی مورد نیاز ، هزینه استفاده از شبکه اینترنت است ، WahtsApp با شبکه های Edge ، ۳G و WiFi سازگاری کامل دارد. دیگر هزینه های ناشی از تماس ها و یا پیام های بین المللی را فراموش کنید ! در واتس اپ این موضوع کاملا بی اهمت است ، زیرا مهم نیست مخاطب شما در کدام نقطه از جهان قرار دارد ! زیرا تماس ها و پیام های ارسالی و دریافتی کاملاً رایگان هستند. با استفاده از قابلیت گفتوگوی گروهی ، می توانید تعداد فراوانی از دوستان خود را به چت دعوت کنید و با تمامی آنان به طور همزمان به گفتوگو بپردازید. نام کاربری و رمز عبور دیگر اهمیت ندارد ! واتس اپ با شماره تلفن همراه شما کار می کند و احتیاجی به ساخت اکانت نیست. امیدواریم لذت ببرید.

MaMaD بازدید : 120 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (1)

 

بازی های جدید اندروید

 

آیا می خواهید با یک بازی زیبا و کم حجم ماشین بازی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید و از پارک کردن اتومبیل ها لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

برترین بازی پارکینگ اتومبیل ها در جهان ! بازی پارکینگ واقعی به صورت سه بعدی به گونه ای طراحی شده است

که تفاوت آن با واقعیت بسیار اندک باشد ! در این بازی حرکات و مهرات های حرفه ای در پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد،

شما باید اتومبیل هایی را که در اختیارتان قرار داده می شود ، در جای مخصوص خود قرار دهید.

البته این مسیرها ساده نیستند ! در واقع موانعی در مسیر حرکت خودروی شما قرار دارند که با عبور صحیح از آن ها ،

می توانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. برای آنکه امتیازهای خود را افزایش داده و یا

رکوردهایی را به نام خود به ثبت برسانید ، لازم است مراحل را با سرعتی بالاتر و به صورت صحیح طی کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی ف امکان کنترل کامل دوربین است ،

به کمک این ویژگی شما به طور دقیق تمامی بخش های اتومبیل خود را کنترل می کنید. امیدواریم لذت ببرید.


MaMaD بازدید : 113 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار های اندروید

 

در این مطلب، قصد داریم شما کاربران عزیز و گرامی را با نرم افزاری جدید در زمینه بک آپ گیری از اطلاعات دستگاه های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

Ease Backup یکی از ساده ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه بک آپ گیری و

سینک اطلاعات دستگاه های آندرویدی است. این نرم افزار با ابزارهایی قدرتمند و ساده ،

به شما این امکان را می دهد که از انواع اطلاعات موجود در دستگاه هایتان نسخه هایی پشتیبان تهیه کرده

و در زمان های آنیده از آنان بهرمند شوید. این نرم افزار با امنیت بسیار بالای خود ، به شما این امکان را می دهد

که اطلاعات پشتیبان گرفته شده را با سایر دستگاه ها به سادگی سینک کنید. این نرم افزار قادر است

بک آپ های شما را در مموری کارت و یا فضای ابری ذخیره سازی کند ، این نرم افزار با ظاهر کار پسند

و ساده ای که دارد ف تنها با انتخاب چندین گزینه ساده امکان پشتیبان گیری از انواع داده ها را برایتان فراهم می کند.

MaMaD بازدید : 95 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (2)

 

Hide My Folders نرم افزاری است که به سادگی میتوانید فایل ها و اطلاعات مهم و حیاتی خود را در کامپیوتر مخفی کنید .

برای کار با این نرم افزار تنها کافیست فایل های مورد نظر خود را به محیط نرم افزار بکشید و کار تمام است .

MaMaD بازدید : 114 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

GiliSoft Secure Disc Creator نرم افزاری برای ایجاد دیسک های محافظت شده توسط پسورد می باشد.

این نرم افزار از انواع سی دی و دی وی دی پشتیبانی کامل می کند. این نرم افزار یک منطقه محافظت شده

روی دیسک شما ایجاد میکند و کلیه اطلاعات ان منطقه توسط یک پسورد محافظت میگردد .

رمز گذاری به صورت 256bit AES خواهد بود. این سی دی ها و دی وی دی های تولید شده کاملا خودکار و

مستقل خواهند بود و نیازی به نصب هیچ برنامه اضافی روی کامپیوتر ندارند. استفاده از چندین لایه امنیتی و

روش های مختلف رمز گذاری ، ساخت فایل های ایمیج ISO از سی دی و دی وی دی وساخت یک درایو مجازی برای

اجرای فایل های ISO بخشی از ویژگی های دیگر نرم افزار Secure Disc Creator می باشد.

MaMaD بازدید : 91 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود قسمت پنجم سریال شاهگوش

 

قسمت پنجم :

موضوع : طنز

سال انتشار : ۱۳۹۲

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : ۳۵۰ Mb

کارگردان : داوود میرباقری

 

خلاصه داستان قسمت پنجم : سرگرد سرخی و هومن آب پرور در حین ماموریت متوجه یک پژوی ۴۰۵ با مشخصات ماشین قاتل می شوند

و پس از تعقیب و گریز دختر جوانی با نام مستعار لیدا مختار را دستگیر می کنند.

در همین هنگام امیرعلی و گندم در کلانتری در حال دیدار هستند و…

 


دانلود نسخه با کیفیت

 

دانلود نسخه کم حجم

 

---------------------------

قسمت ششم:

خلاصه داستان قسمت ششم : امیرعلی در حالی آزاد می شود که شب نما همچنان در بازداشت است و

خفته، درگیر مراسم خواستگاری است و لیدا مختار هم با سیاست خود سعی می کند

فضای بارداشتگاه را به هم بریزد.آزادی امیرعلی منجر به خشم گلاب و میلاد و به ایجاد آشوب در کلانتری دامن می زند و…

 


لینک دانلود نسخه با کیفیت


لینک دانلود نسخه کم حجم

 

MaMaD بازدید : 100 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود قسمت چهارم سریال شاهگوش

 

موضوع : طنز

سال انتشار : ۱۳۹۲

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

فرمت :Mkv

حجم : ۳۵۰ Mb

کارگردان : داوود میرباقری

 

خلاصه داستان : با ورود امیرعلی به کلانتری ، مشکلات گندم با خانواده اش بیشتر می شود . از سویی امیرعلی در بازداشتگاه از برخورد با جاهلهای بازداشتی ، به این نتیجه می رسد که رازش را با سرگرد خفته در میان بگذارد و اعتراف می کند که در شب حادثه ماشین را به شب نما قرض داده بوده به این ترتیب پای شب نما نیز به پرونده قتل رحمان باز می شود و ...

MaMaD بازدید : 92 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود قسمت سوم سریال شاهگوش

 

موضوع : طنز

سال انتشار : ۱۳۹۲

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : ۳۵۰ Mb

کارگردان : داوود میرباقری

 

خلاصه داستان : داستان شاهگوش در مورد اکبر عبدی کله‌پزی است که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند. او دختری دارد با بازی طناز طباطبایی که دخترک خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالف پدر روبرو می شود. نقش پسرک خواستگار را حامد میرباقری فرزند پسر داوود بازی می‌کند و…

 

MaMaD بازدید : 86 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود قسمت دوم سریال شاهگوش

 

موضوع : طنز

سال انتشار : ۱۳۹۲

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : ۳۵۰ Mb

کارگردان : داوود میرباقری

 

خلاصه داستان : داستان شاهگوش در مورد اکبر عبدی کله‌پزی است که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند. او دختری دارد با بازی طناز طباطبایی که دخترک خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالف پدر روبرو می شود. نقش پسرک خواستگار را حامد میرباقری فرزند پسر داوود بازی می‌کند و…

 

لینک دانلود  نسخه با کیفیت

 

لینک دانلود نسخه کم حجم

 

 

MaMaD بازدید : 110 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود مجموعه اول سریال شاهگوش


موضوع : طنز

سال انتشار : ۱۳۹۲

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : ۳۵۰ Mb

کارگردان : داوود میرباقری

 

خلاصه داستان : داستان شاهگوش در مورد اکبر عبدی کله‌پزی است که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند. او دختری دارد با بازی طناز طباطبایی که دخترک خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالف پدر روبرو می شود. نقش پسرک خواستگار را حامد میرباقری فرزند پسر داوود بازی می‌کند و…


لینک دانلود مستقیم

 

لینک دانلود مستقیم نسخه کم حجم

 

 

MaMaD بازدید : 101 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان پکیج کامل برنامه گوشی های آندروید   android

 

دانلود برترین مجموعه ی برنامه های گوشی های آندروید -به همراه سریال نامبرو کرک شده
بیش از ۸۰۰ برنامه ی بی نظیر برای گوشی ها با سیستم عامل آندروید

اندروید یکی از شگفت انگیزترین سیستم عامل های حال حاضر است که برای گوشی های موبایل طراحی شده و امکانات فراوانی که درون خود گنجانده است باعث گشته که افراد زیادی به آن روی آورند. اپلیکیشن ها و بازی های فراوانی برای نصب و استفاده بر روی این سیستم عامل طراحی شده اند که می توان آنها را از چندین سایتی که برای دانلود و معرفی وجود دارند ، دریافت نمود
.اکثر سایت ها برنامه های رایگان اندروید را برای دانلود قرار می دهند ولی تعداد زیادی از این برنامه ها به صورت پولی می باشد که برای نصب آن ها نیاز به کارت اعتباری و خرید ار فروشگاه های آنلاین این شرکت ها دارید .
امروز وبسایت آریا دانلود مجموعه ای را برای شما دوستان قرار داده است که شاید در هیچ وب سایت ایرانی به صورت لینک مستقیم وجود نداشته باشد! مجموعه ی کاملی از برنامه های معروف سیستم عامل آندروید که به صورت پولی می باشد و شما می توانید آن ها را از وبسایت آریا دانلود به صورت رایگان دریافت کنید . توجه داشته باشید سریال و کرک این نرم افزار ها نیز موجود می باشد.(امیدوارم لذت ببرید.)

(لیست نرم افزارها در ادامه مطلب می باشد)

 

دانلود رایگان پکیج کامل برنامه گوشی های آندروید   android

MaMaD بازدید : 106 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Tapatalk Pro نام بهترین نرم افزار جهت مرور آسان و راحت انجمن ها یا فروم های اینترنتی

در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. توسط این نرم افزار می توانید به صورت سریع و

راحت به بیش از ۵۰.۰۰۰ هزار انجمن اینترنتی از جمله انجمن های شناخته شده فارسی دسترسی داشته و

نظرات، عکس ها و… خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار تمامی امکانات و

گزینه های لازم و مناسب برای کار با انجمن های اینترنتی را در فضایی زیبا و کاربرپسند در اختیار شما قرار می دهد.

MaMaD بازدید : 94 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار دانلود برای اندروید

 با  نرم افزار دانلودر تورنت موافقید؟آیا تا به حال به فکر دانلود فایل ها از شبکه بزرگ تورنت بر روی دستگاه های آندرویدی بوده اید؟ در این مطلب، یکی از برترین اپلیکیشن های مدیریت دانلود از تورنت را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. با ما در معرفی قابلیت های این نرم افزار همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

بر اساس مقاله ای در وب : تورنت پروتکلی است که به منظور ارسال فایل طراحی شده است. در واقع نوعی ارتباط دو به دو می باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می باشند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می پردازند. فلسفه کلیدی Torrent این است که کاربران باید همزمان با دانلود کردن اطلاعات آن را آپلود نمایند ، در این صورت پهنای باند شبکه با حداکثر کارایی به کار گرفته می شود.
به زبان ساده تر تورنت Torrent یک ضابطه به اشتراک گذاری فایل ها است که در آن لازم نیست شخصی فایل را بر روی یک سرور آپلود کرده و دیگران آن را از روی سرور دانلود کنند ، بلکه در تورنت گیرنده ، فایل ها را به صورت مستقیم از روی کامپیوتر شخص فرستنده دریافت می کند و دوباره همان شخص آن فایل رو برای دیگری ارسال می کند.

این توضیحات ، برای آشنایی بیشتر شما کاربران آندرویدی با شبکه تورنت بود ، دریافت فایل های تورنت به صورت مستقیم امکان پذیر نیست ، برای دریافت یک فایل تورنت برای مثال با حجم ۱ گیگابایت ، لازم است ابتدا فایل تورنت مربوط به آن را که معمولا حجمی در حدود ۵ یا ۶ کیلوبایت دارد را دانلود کنید ؛ در ادامه آن فایل را به نرم افزار مدیریت دانلود از ترونت می دهید و برنامه مورد نظر واسطه ی دریافت آن فایل برای شما می شود. بنابراین می توانیم این مژده را به شما بدهیم که از این پس می توانید فایل های تورنت خود را در دستگاه های آندرویدی دریافت کرده و به واسطه دانلود منیجر aTorrent PRO اقدام به دریافت آنان کنید.

MaMaD بازدید : 116 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

بهترین نرم افزار های اندروید

 در این مطلب با دانلود یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه زیباسازی هوم اسکرین در خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم. بهترین روش برای زیبا سازی و همچنین شخصی سازی بخش بخش هوم اسکرین دستگاه های شما ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

از این پس می توانید خودتان تعیین کنید که چه ابزارهایی بر روی هوم اسکرین برای دسترسی سریع تر در اختیارتان باشد ، به لطف پوسته ها و ابزارهای کاربری بسیار زیبا و مناسب در گوگل پلی استور ، هم اکنون شما می توانید با دریافت Beautiful Widgets Pro به مجموعه ای از زیباترین ویدجت ها برای زیبا سازی صفحه هوم اسکرین دسترسی پیدا کنید. Beautiful Widgets اولین اپلیکیشنی بود که در میان برنامه های پولی در آندروید مارکت به مقدار ۱ میلیون فروش دست پیدا کرد ؛ به مدت ۴ سال ، اپلیکیشن فوق العاده Beautiful Widgets Pro در میان لیست ۱۰ اپ برتر گوگل پلی استور قرار داشته است ! اکنون می توانید از امکانات جامع هواشناسی در هوم اسکرین اسمارت فون های خود بهرمند گردید ، نگران تبلت ها نباشید ! نسخه هایی HD از تمامی ویدجت ها نیز متناسب با تبلت های شما نیز در این پکیج گنجانده شده و قابل استفاده هستند. از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار می توان به تاریخ و ساعت کامل ، ویدجت های ۶ در ۱ ، ۶ در ۲ و ۶ در ۴ ، دریافت رایگان انواع پوسته ها و بسیاری دیگر از قابلیت های حرفه ای اشاره کرد.

MaMaD بازدید : 438 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی پرندگان خشمگین نسخه اخر فصل ها

 حتما تا به حال بازی های پرندگان خشمگین را دانلودکرده اید.

کنون با معرفی یکی دیگر از سری بازی های جذاب و پرطرفدار پرندگان عصبانی خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم !

پرندگان خشمگین نسخه فصل ها ، این بار با قابلیت هایی جدید ، محیطی رنگارنگ و

دوست داشتنی و مراحلی جدید و بسیار هیجان انگیز قصد دارد

تا شما را تا ساعت ها با اسمارت فون و یا تبلت خود سرگرم کند !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

توجه : این نسخه اخر فصل ها می باشد.

نسخه فصل ها از بازی محبوب پرندگان خشمگین، گیم پلیر نسخه اصلی سری بازی های Angry Birds را در کنار مراحلی جدید و

  بسیار متفاوت به دستگاه های شما می آورد. از هالووین گرفته تا جشن سال نو در کشور چین !

پرندگان خشمگین در حال جشن گرفتن تمامی روزهای مهم در کشورهای مختلف دنیا هستند ؛

با مجموعه ای بیش از ۳۰۰ مرحله اعتیاد آور و بسیار جذاب با آپدیت ها و جوایز رایگان !

لذت یک بازی متفاوت با اشیائی جالب نظیر تخم مرغ های طلائی و کدوهای تنبل مخصوص جشن هالووین !

مراحلی سرگرم کننده و در عین حال فکری که مهارت شما را در پشت سر گذاشتن پازل ها به چالش می کشد ؛

با بیش از ۱ میلیارد دانلود سری بازی های پرندگان خشمگین ، بازی های Angry Birds پرطرفدارترین سری بازی ها

در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت به شمار می روند.( امیدواریم لذت ببرید.)

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 393
  • بازدید ماه : 1,402
  • بازدید سال : 21,453
  • بازدید کلی : 62,732