loading...
کــیــنــگ دیــزایــنــر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
کمک 0 134 mamad
MaMaD بازدید : 152 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (1)

 

 

دانــلود + امـوزش حـذف تـبـلـیـغـات

 

 

KMPlayer 3.8.0.121 بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود KMPlayer3.8.0.121 که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

MaMaD بازدید : 86 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

MediaCoder 0.8.29 مجموعه ای از کدک های مالتی مدیا مورد نیاز تمامی کاربران ویندوز ۷ و ۸ می باشد که دیگر پیغام های خطای مربوط به پخش انواع فایل های ویدیویی و صوتی را مشاهده نخواهید کرد و به راحتی با تمامی پلیرها ، اکثر فرمت های صوتی و تصویری پخش خواهند شد. این کدک در پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب نیز توانمند بوده و با نصب آن به راحتی پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب میسر خواهد شد.کیفیت برنامه در تبدیل فرمتهای ویدیویی بسیار بالا می باشد و نظیر این برنامه به ندرت یافت می شود . البته دستیابی به نتیجه کیفیت مطلوب نیاز به تنظیم دقیق تنظیمات خروجی دارد . ورودی برنامه از طیف وسیعی از فایلهای صوتی و ویدیویی پشتیبانی میکند و از این لحاظ نیز کم نظیر می باشد . توسط این برنامه می توانید فایلهای حجیم ویدیویی را با حداقل افت کیفیت به فرمتهای کم حجم مثل Divx تبدیل کنید.

MaMaD بازدید : 97 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

Format Factory 3.3.3 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

MaMaD بازدید : 92 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)
 


GiliSoft DVD Ripper نرم افزار برای ریپ و تبدیل دی وی دی به فرمت های ویدیویی می باشد.
این نرم افزار به شما امکان تبدیل دی وی دی به فرمت های ویدیویی AVI, MPEG, WMV,
DivX, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, و 3GP و فرمت های صوتی را ارایه میدهد.
ابزار های گوناگون این نرم افزار شما را قادر به بریدن قسمتی از ویدیو ، چسباندن ویدیو ها ، امکان تنظیم افکت ها ،
اضافه کردن زیرنویس ، واترمارک ، استخراج صدا از ویدیو و بسیاری دیگر خواهد کرد.
MaMaD بازدید : 118 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی اندروید

بازی Clumsy Bird یا به فارسی ” پرنده دست و پا چلفتی “ یک بازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی Candy Mobile طراحی و وارد بازار بازی های جهان شد. بازی Clumsy Bird در بین بازی های سبک سرگرمی و فکری قرار گرفته است و با دانلود بیش از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی جایگاه ویژه ای را داراست.

شما در این بازی در نقش یک پرنده دست و پا چلفتی هستید که برای پیشرفت باید از موانعی که سر راهتان قرار دارد پریده و عبور کنید . یکی از جذاب ترین و پر سرو صدا ترین بازی های امسال همین بازی پرنده های دست و پا چلفی می باشد و به شدت پیشنهاد می شود.

ویژگی های بازی :

- یکی از بهترین بازی های سال

- بسیار سرگرم کننده

- دارای مراحل گوناگون

MaMaD بازدید : 95 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار های رایگان اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و قدرتمند آهنگ ها و موزیک های خود را با بالاترین کیفیت ممکن در اندروید خود پخش کنید و لذت ببرید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نسخه جدید موزیک پلیر محبوب و پرطرفدار TTPod را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

TTPod نام یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین موزیک پلیر های آندروید است. این نرم افزار با ۱۰ میلیون دانلود ، یکی از پر بازدیدترین اپلیکیشن های مارکت آندروید است. توانایی پخش فرمت های صوتی معروف نظیر MP3,MP4/M4A,WMA,FLAC  و APE – گرافیک داخلی کاربر پسند ، پشتیبانی از Lyric ها ، حالت اشعار شناور و پوسته های فراوان از مهم ترین امکانات این نرم افزار محبوب به شمار می آید.

سازندگان این نرم افزار ، قصد دارند محیطی کاربر پسند را در اختیار کاربران قرار دهند. ممکن است با استفاده از این نرم افزار ، برخی بخش ها را بخواهید تغییر دهید. پس بهتر است پیشنهادات خود را به برنامه نویسان ارائه کنید تا در نسخه های آینده از ایده های شما نیز بهرمند گردند.

MaMaD بازدید : 93 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار های اینترنتی اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و رایگان مکالمه و پیام های رایگان به دوستان خود بفرستید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید؟در این مطلب ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با جدیدترین نسخه از نرم افزار وایبر جهت ارسال پیام های متنی رایگان و همچنین تماس های تلفنی رایگان با کاربران مختلف در سراسر دنیا آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک وایبر شما می توانید با تمامی کاربران سراسر دنیا ، ارتباط تلفنی رایگان داشته باشید. سرویس پرطرفدار وایبر هم اکنون دارای بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در نقاط مختلف دنیا است که به ارسال پیام های متنی ، تصاویر ، ویدیوها و همچنین برقراری تماس های صوتی رایگان مشغول هستند ! اپلیکیشن وایبر برای اسمارت فون ها و سیستم عامل های مختلفی عرضه شده و استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است ، شما می توانید به کمک اینترنت های مختلف از قبیل ۳G و WiFi برای برقراری ارتباط با دوستانتان استفاده کنید. وایبر برای سیستم عامل آندرویدی به طور کامل بهینه شده است ، در این سرویس پرطرفدارID شما همان شماره تلفن شما است. به محض آنکه این اپلیکیشن را در دستگاه خود اجرا کنید ، به شما نشان داده می شود که کدام یک از افراد دفترچه تلفن شما دارای اکانت وایبر هستند. از مهم ترین قابلیت های این سرویس می توان به برقراری تماس های صوتی با بالاترین کیفیت ممکن به صورت رایگان ، امکان استفاده از علائم و شکلک های زیبا در ارسال پیام ها ، به اشتراک گذاری مکان فعلی – تصاویر – ویدیوها و…. ، هشدار دهنده های کاربری و… اشاره کرد.

MaMaD بازدید : 87 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

5sho دانلود قسمت نهم و دهم سریال شوخی کردم

گروه فیلم : طنز / اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۲

مدت زمان : ۸۰ دقیقه

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه‌ خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق و …

دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و….

MaMaD بازدید : 203 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

MaMaD بازدید : 94 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار فایل منیجر آندروید

 

اندروید,سیستم عامل محبوب گوشی خود را با فایل منیجر قدرتمند و رایگان Root Explorer مدیریت کنید و به دانلود های خود کیفیت ببخشید!

پیش نیاز :  اندروید ۱٫۶ و بالاتر

بسیاری از کاربران گوشی های آندروید که اسمارت فون ها و یا تبلت های خود را روت کرده اند ، با این نرم افزار آشنایی دارند. اما ممکن است بسیاری از شما بازدیدکنندگان گرامی از ویژگی های فوق العاده این نرم افزار مدیریت فایل اطلاع نداشته باشید. بنابراین باهم به توضیح مختصری در مورد این اپلیکیشن می پردازیم.

اپلیکیشن روت اکسپلورر ، نرم افزار مدیریت فایلی برای دسترسی به تمامی فایل های موجود در کارت حافظه و حافظه داخلی دستگاه شماست. اگر در هنگام استفاده از این نرم افزار ، دستگاه شما روت شده باشد ، شما قادر به خواندن و نوشتن تک تک فایل های سیستمی هستید ! امکاناتی نظیر پشتیبانی از دراپ باکس ، گوگل درایو ، نمایش حالت دیتابیس SQLite ، نمایش و ویرایش فایل های متنی ، ساخت و Extract کردن انواع فایل های فشرده از قبیل Zip و Rar ، جستوجو ، انتخاب چندگانه ، تغییر دسترسی ها ، بوک مارک ها ، ارسال فایل از طرق مختلف ، حالت نمایش thumbnails برای تصاویر و MD5 از دیگر امکانات این فایل منیجر محبوب به شمار می آید. امیدواریم لذت ببرید.

MaMaD بازدید : 172 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار هواشناسی اندروید

 

آیا به دنبال یک نرم افزار حرفه ای در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا و هواشناسی در اندروید هستید؟ آیا دوست دارید که در دستگاه آندرویدی خود ، به طور کامل از وضعیت آب و هوای منطقه مورد نظر خود آگاه شوید؟ در این مطلب ، قصد داریم شما کاربران عزیز اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در این زمینه آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

WeatherPro نرم افزاری است جهت پیش بینی وضعیت آب و هوا در هفت روز هفته ! این نرم افزار با پشتیبانی از ۲ میلیون منطقه مکانی مختلف دنیا ، به شما این امکان را می دهد در سریع ترین زمان ممکن از وضعیت آب و هوای نقاط مختلف دنیا با خبر شوید. این نرم افزار با ویژگی های کلیدی از قبیل نقشه های ماهواره ای و رادارهای پیشرفته در کشورهای ایالت متحده و انگلستان و بسیاری از نقاط اروپا ، شما را در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف جهان یاری می دهد. تصاویر موجود در این نرم افزار قدرتمند می تواند به صورت انیمیشن های متحرک در دستگاه آندرویدی شما به حرکت درآمده و هواشناسی را به بخشی مهم در دستگاه آندرویدی شما تبدیل کند. این نرم افزار با تصاویر زمینه بسیار زیبا و ویدجت های پیشرفته ، شما را از تغییرات لحظه ای آب و هوای محل زندگیتان با خبر می کند. بنابراین دیگر حتی نیاز به اجرای نرم افزار ندارید ! زیرا وضعیت کنونی آب و هوا در هوم اسکرین دستگاه شما نمایش داده میشود.با این برنامه اب و هوای شهر های ایران را به آسانی پیش بینی کنید.

از مهم ترین امکان این نرم افزار میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

به روز رسانی وضعیت آب و هوا هر ۳ ساعت یک بار ، پیش بینی کوتاه مدت آب و هوا برای مرور کلی و سریع ، پشتیبانی از استاندارد های سانتیگراد و فارنهایت ، هشدارهای آب و هوایی برای نقاط دلخواه شما ، جهت باد ، فشار هوا و رطوبت نسبی و میزان بارش ، پیش بینی زمان طلوع و غروب آفتاب در نقاط مختلف دنیا.

MaMaD بازدید : 97 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار های جدید اندروید

 

آیا به نواختن موسیقی علاقمند هستید؟ آیا دوست دارید در دستگاه های اندروید خود با نرم افزار رایگان به نواختن ساز مشغول باشید؟ شاید در ابتدا اندکی برایتان عجیب باشد ، اما به لطف نرم افزار Perfect Piano ، این موضوع نیز شدنی است !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پشتیبانی از کامل ترین کیبورد موجود به صورت حرفه ای ، حالت تک سطر ، حالت ۲ سطر ، حالت دو نوازنده ، تنظیم عرض کلید ها ، امکان ضبط موزیک های نواخته شده ، آموزش کامل نواختن کیبورد (بیش از ۷۰ موزیک از پیش آماده شده) ، به اشتراک گذاری نواخت ها با دوستان ، ابزارهای هنری از قبیل Piano, Music Box, Organ, Rhodes, Synth.Drum

نکات مهم : تعدادی از کاربران با مشکل بارگذاری صداها مواجه بوده اند. لطفاً برای رفع این مشکل از آپشن Switch Instruments برای بارگذاری مجدد آن ها استفاده کنید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 1,269
  • بازدید سال : 21,320
  • بازدید کلی : 62,599