loading...
کــیــنــگ دیــزایــنــر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
کمک 0 134 mamad
MaMaD بازدید : 106 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Tapatalk Pro نام بهترین نرم افزار جهت مرور آسان و راحت انجمن ها یا فروم های اینترنتی

در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. توسط این نرم افزار می توانید به صورت سریع و

راحت به بیش از ۵۰.۰۰۰ هزار انجمن اینترنتی از جمله انجمن های شناخته شده فارسی دسترسی داشته و

نظرات، عکس ها و… خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار تمامی امکانات و

گزینه های لازم و مناسب برای کار با انجمن های اینترنتی را در فضایی زیبا و کاربرپسند در اختیار شما قرار می دهد.

MaMaD بازدید : 94 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار دانلود برای اندروید

 با  نرم افزار دانلودر تورنت موافقید؟آیا تا به حال به فکر دانلود فایل ها از شبکه بزرگ تورنت بر روی دستگاه های آندرویدی بوده اید؟ در این مطلب، یکی از برترین اپلیکیشن های مدیریت دانلود از تورنت را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. با ما در معرفی قابلیت های این نرم افزار همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

بر اساس مقاله ای در وب : تورنت پروتکلی است که به منظور ارسال فایل طراحی شده است. در واقع نوعی ارتباط دو به دو می باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می باشند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می پردازند. فلسفه کلیدی Torrent این است که کاربران باید همزمان با دانلود کردن اطلاعات آن را آپلود نمایند ، در این صورت پهنای باند شبکه با حداکثر کارایی به کار گرفته می شود.
به زبان ساده تر تورنت Torrent یک ضابطه به اشتراک گذاری فایل ها است که در آن لازم نیست شخصی فایل را بر روی یک سرور آپلود کرده و دیگران آن را از روی سرور دانلود کنند ، بلکه در تورنت گیرنده ، فایل ها را به صورت مستقیم از روی کامپیوتر شخص فرستنده دریافت می کند و دوباره همان شخص آن فایل رو برای دیگری ارسال می کند.

این توضیحات ، برای آشنایی بیشتر شما کاربران آندرویدی با شبکه تورنت بود ، دریافت فایل های تورنت به صورت مستقیم امکان پذیر نیست ، برای دریافت یک فایل تورنت برای مثال با حجم ۱ گیگابایت ، لازم است ابتدا فایل تورنت مربوط به آن را که معمولا حجمی در حدود ۵ یا ۶ کیلوبایت دارد را دانلود کنید ؛ در ادامه آن فایل را به نرم افزار مدیریت دانلود از ترونت می دهید و برنامه مورد نظر واسطه ی دریافت آن فایل برای شما می شود. بنابراین می توانیم این مژده را به شما بدهیم که از این پس می توانید فایل های تورنت خود را در دستگاه های آندرویدی دریافت کرده و به واسطه دانلود منیجر aTorrent PRO اقدام به دریافت آنان کنید.

MaMaD بازدید : 116 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

بهترین نرم افزار های اندروید

 در این مطلب با دانلود یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه زیباسازی هوم اسکرین در خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم. بهترین روش برای زیبا سازی و همچنین شخصی سازی بخش بخش هوم اسکرین دستگاه های شما ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

از این پس می توانید خودتان تعیین کنید که چه ابزارهایی بر روی هوم اسکرین برای دسترسی سریع تر در اختیارتان باشد ، به لطف پوسته ها و ابزارهای کاربری بسیار زیبا و مناسب در گوگل پلی استور ، هم اکنون شما می توانید با دریافت Beautiful Widgets Pro به مجموعه ای از زیباترین ویدجت ها برای زیبا سازی صفحه هوم اسکرین دسترسی پیدا کنید. Beautiful Widgets اولین اپلیکیشنی بود که در میان برنامه های پولی در آندروید مارکت به مقدار ۱ میلیون فروش دست پیدا کرد ؛ به مدت ۴ سال ، اپلیکیشن فوق العاده Beautiful Widgets Pro در میان لیست ۱۰ اپ برتر گوگل پلی استور قرار داشته است ! اکنون می توانید از امکانات جامع هواشناسی در هوم اسکرین اسمارت فون های خود بهرمند گردید ، نگران تبلت ها نباشید ! نسخه هایی HD از تمامی ویدجت ها نیز متناسب با تبلت های شما نیز در این پکیج گنجانده شده و قابل استفاده هستند. از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار می توان به تاریخ و ساعت کامل ، ویدجت های ۶ در ۱ ، ۶ در ۲ و ۶ در ۴ ، دریافت رایگان انواع پوسته ها و بسیاری دیگر از قابلیت های حرفه ای اشاره کرد.

MaMaD بازدید : 437 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی پرندگان خشمگین نسخه اخر فصل ها

 حتما تا به حال بازی های پرندگان خشمگین را دانلودکرده اید.

کنون با معرفی یکی دیگر از سری بازی های جذاب و پرطرفدار پرندگان عصبانی خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم !

پرندگان خشمگین نسخه فصل ها ، این بار با قابلیت هایی جدید ، محیطی رنگارنگ و

دوست داشتنی و مراحلی جدید و بسیار هیجان انگیز قصد دارد

تا شما را تا ساعت ها با اسمارت فون و یا تبلت خود سرگرم کند !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

توجه : این نسخه اخر فصل ها می باشد.

نسخه فصل ها از بازی محبوب پرندگان خشمگین، گیم پلیر نسخه اصلی سری بازی های Angry Birds را در کنار مراحلی جدید و

  بسیار متفاوت به دستگاه های شما می آورد. از هالووین گرفته تا جشن سال نو در کشور چین !

پرندگان خشمگین در حال جشن گرفتن تمامی روزهای مهم در کشورهای مختلف دنیا هستند ؛

با مجموعه ای بیش از ۳۰۰ مرحله اعتیاد آور و بسیار جذاب با آپدیت ها و جوایز رایگان !

لذت یک بازی متفاوت با اشیائی جالب نظیر تخم مرغ های طلائی و کدوهای تنبل مخصوص جشن هالووین !

مراحلی سرگرم کننده و در عین حال فکری که مهارت شما را در پشت سر گذاشتن پازل ها به چالش می کشد ؛

با بیش از ۱ میلیارد دانلود سری بازی های پرندگان خشمگین ، بازی های Angry Birds پرطرفدارترین سری بازی ها

در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت به شمار می روند.( امیدواریم لذت ببرید.)

MaMaD بازدید : 646 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

تویت

 

با نصب اپلیکیشن رسمی توئیتر برروی دیوایس خود می توانید جدیدترین توئیت ها و اخبار را دریافت کنید .
ویژگی های نرم افزار:
- ارسال پست
- پاسخ دادن به پست ها
- دنبال کردن پست ها
- تبادل مستقیم پیام ها با دنبال کننده های شما
- جست و جو و مرور موضوعات مورد علاقه

MaMaD بازدید : 422 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (1)

یاهو

 

با سلام دوستان عزیز در اینجا قصد دارم به شما روش ساخت ایمیل یاهو رو در جدیدترین تحریم

یاد بدهم خب برای ساخت ایمیل دو چیز لازم است : 1 - افزونه  

2 - سایت چک کننده برای اینکه افزونه رو برای شماره ایران ثبت کنه.

 

دانلود افزونه

 

لینک سایت چک کننده شماره

 

توجه : به زودی این مطلب به انجمن انتقال داده می شود و در همین پست به شما اطلاع خواهیم داد.

MaMaD بازدید : 115 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Foxit Reader نام نرم افزاری کاربردی و کم حجم به منظور مشاهده فایل های PDF با کیفیت بالا می باشد.توسط این نرم افزار رایگان می توانید به سرعت کتاب های الکتریکی را مرور نمایید. در این نرم افزار نیز ابزارهایی به منظور استفاده کامل از یک فایل PDF فراهم شده است. Foxit Reader نرم افزاری کاملا قابل شخصی سازی به منظور کار و گسترش به ساده ترین شکل ممکن می باشد. از قابلیت های این نرم افزار منحصر بفرد می توان به فرم های Interactive ، پشتیبانی از چندین زبان ، افزونه جاوا اسکریپت ، رابط کاربردی Steamline و بسیاری دیگر اشاره نمود.
 این نرم افزار توسط کمپانی Foxit بروی سیستم عامل های 98/8/Me/2000/XP/2003/Vista/7 منتشر شده است.

MaMaD بازدید : 90 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Wise Care 365 نرم افزاری حرفه ای برای بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. نصب و حذف کردن نرم افزار های مختلف باعث ایجاد فایل های اضافی شده وعلاوه بر ایجاد رخنه هایی در رجیستری باعث کندی پردازش و سرعت کامپیوتر می شوند. برای اینکه سیستم شما دچار کاهش سرعت نشود و بتوانید از نهایت سرعت آن استفاده کنید نیاز به نرم افزاری برای بهینه سازی دارید. نرم افزار Wise Care 365 قادر است رجیستری شما را اسکن کردن و تمامی مشکلات آن را برطرف کند و فایل های اضافی را پاک کند. همچنین دفراگ کردن هارد دیسک برای یکپارچه سازی فضای آزاد هارد از دیگر ویژگی های نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای بخش امنیتی و حریم شخصی خوبی است که باعث جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی و یا حذف History های گذشته مرورگرها میشود تا اطلاعات و سایت های مرور شده شما محرمانه باقی بماند. همچنین بازیابی فایل های از دست رفته و مخفی کردن فایل ها و پوشه های مهم از ویژگی های دیگر این نرم افزار است.لازم به ذکر است که تمامی عملیات بهینه سازی این نرم افزار تنها با یک کلیک انجام میشود.

ویژگی های نرم افزار Wise Care 365 Pro :
- پاک کردن، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری ویندوز.
- عمل یکپارچه سازی (دفراگ) و آزاد کردن فضای هارد دیسک شما.
- محافظت از حریم خصوصی با حذف History ها.
- بازیابی فایل های از دست رفته.
- اجرای سریع نرم افزار.
- مخفی کردن فایل ها یا پوشه های مهم.
- جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی.
- خاموش کردن خودکار سیستم.
- بهینه سازی و آزاد کردن فضای رم برای افزایش عملکرد نرم افزار, بازی و ...
- بهینه سازی سیستم تنها با یک کلیک.
- پیشتیبانی از چندین زبان.
- سازگاری با اکثر سیستم عامل ها بخصوص ویندوز 8.
و..

MaMaD بازدید : 85 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Dark Souls II xbox360 cover small دانلود بازی Dark Souls II برای XBOX360

 

 

مانند بازی های قبلی این سری، شخصیت خود را به سلیقه و خصویاتی که مایل هستید می سازید و وارد بازی می شوید.حال داستان این شخصیت ساخته شده این است که توسط نیرویی شیطانی (که پس از پیروزی تاریکی بر نور بودجود آمده است) نفرین شده و حال درصدد پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نفرین و راه برگشت به ماهیت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما با تجربه ای که از قسمت اول بدست آمده میتوان گفت که داستانی پرپیچ و خم به همراه لحظه های دراماتیک و احساسی برای گیمرها تدارک دیده شده است.شیوه ی روایت در سری بازی های ارواح این گونه است که بازیباز بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت و دنیای اطراف آن، شروع به پیشروی و کنترل کرکتر می کند اما پس از مدتی با شخصیت و دنیای بازی و ماجراهای آن خو می گیرد و هدفش را پیدا می کند.این نوع داستان سرایی شاید در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما برای گیمرهای صبور که بازی را ادامه می دهند، می تواند خاطره آفرین باشد. کارگردان بازی، اعلام کرده که داستان بازی ارتباطی غیرمستقیم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هایی از Dark Souls و Demon Souls را در روند بازی خواهند دید، هرچند که این نشانه ها بسیار کوچک و ناچیز است، برای مثال داستان بازی در یک منطقه ی دیگر از این دنیای تاریک روایت می شود اما درهمان برحه ی زمانی است که ممکن که گاهی این خطوط متقاطع شوند(!).

ایشان در ادامه اظهار داشتند که یکی از عوامل و فاکتور های داستان و ماجرای بازی، مفهوم و وجودیت زمان است و در بازی به این بعد نیز اشاره هایی خواهد شد.

MaMaD بازدید : 90 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (1)

 

 

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

MaMaD بازدید : 110 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

NETGATE Spy Emergency 13نرم افزاری قدرتمند برای مقابله و حذف انواع جاسوس افزارها و تروجان ها و از بین برنده اسپم ها انجام پاکسازی مربوط به آنها می باشد. با این نرم افزار ابزارهای جاسوسی مانند spyware, trojans, adware, worms و spam دیگر بر روی ویندوز شما جایی نخواهند داشت. این نرم افزار از ۳ نرم افزار جداگانه تشکیل شده است که شامل حذف جاسوس افزار ، حذف تروجان ها و پاکسازی اسپم ها می باشد. این سه ابزار به کاربر کمک میکند که در دنیای پر از خطر آنلاین و آفلاین سیستمی پاک و بدون جاسوس را تجربه کند. این نرم افزار با شناسایی هزاران فایل مخرب با تکنولوژی های جدید میتواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار با زیرنظر گرفتن زنده ویندوز تمامی اعمال فایل های مختلف را بررسی می نماید و موارد مشکوک را گزارش خواهد داد. همچنین با بررسی صفحات اینترنتی و کوکی ها از حملات جلوگیری خواهد کرد. آپدیت های منظم نرم افزار باعث می شود که نرم افزار دارای جدیدترین فایل های مخرب دنیا باشد

MaMaD بازدید : 122 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی های اندروید

 آیا شما هم به کارت بازی های سنتی علاقمند هستید و می خواهید این بازی های را برای اندروید خودتان دانلود کنید؟ ممکن است در اوقات فراغت خود ، کمبود یک بازی فکری و در عین حال جذاب را احساس کرده باشید ؛ بسیاری از کاربران حداقل برای یک بار هم که شده کارت بازی های سیستم عامل ویندوز را انجام داده اند ، نظر شما در مورد این بازی در سیستم عامل آندروید چیست؟ با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر شما عاشق بازی های کارتی موجود در ویندوز هستید ، مطمئناً عاشق FreeCell Solitaire که توسط برنامه نویسی با نام Brainium توسعه داده شده هم خواهید شد. یکی از معروف ترین بازی های کارتی سیستم عامل های iOS و آندروید در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت هم اکنون به صورت کاملاً رایگان برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده شده است. حالا می توانید روح بازی های گذشته و کلاسیک را در دیوایس آندرویدی خود زنده کنید ! نگران مشکل چند نفره نباشید ! هوش مصنوعی در نظر گرفته شده برای این بازی در چندین سطوح مختلف آماده شده و شما در هر سری بازی ، قدرتی خاص از حریف را تجربه می کنید ، این بازی زیبا متناسب با هر نوع سایز نمایشگر از دیوایس های آندروید طراحی شده و می تواند انتخابی مناسب برای اوغات فراغت شما باشد. تقریباً مجموعه ای کامل از بازی های کارتی معروف در FreeCell Solitaire جای گرفته که می توانند شما را تا ساعت ها سرگرم کنند !

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 1,270
  • بازدید سال : 21,321
  • بازدید کلی : 62,600