loading...
کــیــنــگ دیــزایــنــر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
کمک 0 134 mamad
MaMaD بازدید : 101 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار مخصوص اندروید

 در این مطلب ، قصد داریم شما کاربران دیوایس های آندرویدی را با جدیدترین نسخه از نرم افزار اینستاگرام آشنا کنیم. نسخه پنجم از اپلیکیشن فوق العاده اینستاگرام ، دنیایی عظیم از آلبوم های دوستانتان را به لیست دنبال شوندگان خود اضافه کرده و تصاویر آنان را به علاقه مندی های خود بیفزایید.

توجه : این نسخه  5.0.8  می باشد.

 

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا عاشق اینستاگرام هستند ! ساده ترین راه برای عکس برداری و به اشتراک گذاری لحظات در آندروید ؛ با استفاده از فیلترهای سریع و بسیار زیبا ، می توانید در سریع ترین زمان ممکن زیباترین افکت ها و فیلتر ها را به تصاویر تهیه شده اعمال و با انتخاب Share آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید ، هر لحظه از زندگی خود را به یک اثر هنری تبدیل کرده و با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید ، تصاویر و ویدیوهای کوتاه خود را در Photo Feed دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید ؛ اکنون به قابلیت فوق العاده نسخه پنجم اینستاگرام می رسیم ! ویژگی Direct که به واسطه آن قادر هستید تصویر یا ویدیوی مورد نظر خود را تنها برای یک شخص خاص ارسال کنید ؛ هر لحظه که اینستاگرام را اجرا کنید با تصویر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده از سوی کاربرانتان رو به رو می شوید ، آنان را به علاقه مندی های خود اضافه کرده و نظرات خود را در مورد آن ها ارسال کنید. با قابلیت پشتیبانی از آپلودهای بی نهایت و ویژگی به اشتراک گذاری در شبکه های Facebook, Twitter, Flickr, Tumblr and Foursquare و… از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به حساب می آید.

MaMaD بازدید : 85 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (1)

بازی های برتر اندروید

 آیا می خواهید با بازی ورزشی جدید و زیبا اسکیت برد را به اندروید خود بیاورید؟در این مطلب، با شبیه سازی یک اسکیت برد حرفه ای خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی رسیده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

برترین بازی اسکیت برد در آندروید مارکت ! یک بازی ورزشی و بسیار سرگرم کننده برای علاقمندان به اسکیت برد بدون زخمی شدن زانوها ! لمس و تجربه فضایی ورزشی در یک پیست خاص برای انجام بازی اسکیت برد ؛ در ابتدای بازی مجموعه ای از حرکات و آموزش ها در اختیارتان قرار می گیرد که باید آنان را مطابق با آموزش های داخلی پشت سر بگذارید ، از جمله این حرکات می توان به نحوه حرکت ، کنترل جهت ها ، پرش ، کسب امتیاز و تعدادی از تکنیک های حرفه ای اشاره کرد ؛ با گذر از مراحل تمرینی وظایف اصلی شما آغاز می شود. اکنون بایست مأموریت های پیش رویتان را مطابق با خواستهی داخلی بازی پشت سر بگذارید ، شما می توانید یک مأموریت را چندین مرتبه پشت سر بگذارید و هر بار امتیاز بیشتری را به ثبت برسانید. فضای بازی در یک پارک شبیه سازی شده و یک گرافیک صاف و دوست داشتنی ، شما را برای انجام مراحل ترغیب می کند.

MaMaD بازدید : 100 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار جدید اندروید

 با دانلود نرم افزار های اندروید رابطه تان چه طور است؟آیا تا به حال به تهیه تصاویر پانوراما یا ۳۶۰ درجه به کمک دوربین اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود فکر کرده اید؟ در این مطلب،من شما را با یکی از برترین اپلیکیشن ها در این زمینه خدمت شما عزیزان آماده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

Photaf بهترین اپلیکیشن برای ساخت پانوراما در آندروید ! ساخت تصاویر زیبا و بدون درز ۳۶۰ درجه با بهره گیری از دوربین و حسگر چرخش جهت مشاهده مقدار زوایای طی شده ؛ زمانی که تهیه تصویر پانورامام به پایان رسید ، می توانید اسمارت فون و یا تبلت را در منظره مورد نظر بگردانید تا مقدار دقیق زوایا را با استفاده از سیستم قطب نما و همچنین تاچ اسکرین مشاهده کنید ، با مراجعه به گالری آنلاین Photaf در آدرس www.Photaf.com می توانید برترین ها و همچنین نکات مهم و کلیدی در تهیه تصاویر پانورامام را فرا گیرید. این اپلیکیشن راهی مناسب برای شاغلین در زمینه مسکن و املاک است ، بدین صورت که شما می توانید از ملک مورد نظر خود یک تصویر ۳۶۰ درجه ای و بزرگ را تهیه و از آن در بیلبورهای تبلیغاتی بهره گیرید. از مهم ترین قابلیت های Photaf Panorama Pro می توان اتصال خودکار و طبیعی قطعات تصاویر ، ایجاد پانورامای ۳۶۰ درجه ، به اشتراک گذاری در فیسبوک ، آپلود در Photaf.com و مشاهده در کامپیوتر ، ذخیره سازی در حافظه جانبی و … اشاره کرد.

MaMaD بازدید : 101 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

که دارای امکانات قابل توجهی در کنار قابلیت اصلی خود یعنی ریکاوری می باشد. این نرم افزار در کنار امکانات کامل برای بازیابی اطلاعات از دست رفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد ، توانایی مدیریت پارتیشن ها را جهت افزایش فضای آنها (expand) و کاهش فضای آنها (shrink) و ایجاد پارتیشن جدید یا حذف پارتیشن را نیز دارا می باشد. در زمینه بازیابی اطلاعات ، نرم افزار با پشتیبانی کامل از فایل سیستم های ویندوزی و لینوکسی نظیر FAT, NTFS, NTFS + EFS, MacOS HFS+, Linux Ext2/Ext3/Ext4, Unix UFS نسبت به بازیابی اطلاعات حذف شده به هر روشی را دارد. حذف شدن اطلاعات میتواند به دلایل مختلفی اعم از فرمت شدن پارتیشن و حذف شدن توسط ویروس ها و نرم افزارهای ثانویه و یا توسط خود کاربر و یا به دلایل سیستمی صورت پذیرد که Active@ UNDELETE میتواند تمامی این اطلاعات را برایتان بازیابی نماید. یکی از قابلیت های منحصربفرد نرم افزار این است که کاربر میتواند با استفاده از بخش تعبیه شده درون خود نرم افزار Active@ UNDELETE را به صورت bootable برروی لوح فشرده یا حافظه usb قرار دهد. این موضوع کمک می نماید تا در زمانی که سیستم عامل دچار مشکل شده است و یا اینکه ریسکی با نصب نرم افزار برای بازیابی اطلاعات به وجود می آید مشکل کاربر حل گردد. این نرم افزار توانایی بازیابی اطلاعات قفل و فشرده شده را نیز دارا می باشد. با پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها نظیر IDE / ATA / SATA / eSATA / SCSI / SSD و USB disk انتخاب بسیار مناسبی برای بازیابی اطلاعات می باشد. همچنین کاربر با استفاده از نرم افزار میتواند مسیر کاملاً مشخص را برای جستجو اطلاعات مشخص کند و یا فرمت فایل خاصی را برای جستجو وارد نماید تا جستجو سریعتر صورت پذیرد. برای جستجو روی usb disk ها و حافظه های قابل حمل نیز همانطور که گفته شد قابلیت های لازم گنجانده شده است. نرم افزار میتواند پارتیشن های فرمت شده را کاملاً به صورت همان پارتیشن ریکاوری نماید. نرم افزار از ویندوز ۸ نیز پشتیبانی می نماید.

MaMaD بازدید : 125 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

در دنیایی ارتباطات و پیشرفته امروزی کمتر کسی پیدا میشه که با ایمیل و نرم افزار یاهو مسنجر سرو کار نداشته باشه.

هرکس برای اولین بار وارد یاهو مسنجر شده باشد و از پیام رسان ان استفاده کرده باشد مطمئنآ دو چیز برایش جالب خواهد بود.

2- سرعت بالای انتقال و گرفتن پیام. 1- کیفیت تصاویرو فایل هایی که برای یکدیگر ارسال میکنیم بدون ان که در حین نقل و انتقال اسیب ببینند.

MaMaD بازدید : 113 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

 

ایا شما میخواهید با خیال راحت از اینترنت نرم افزار بازی و غیره را دانلود کنید؟ایا می خواهید اسوده خاطر باشیداز اینکه هیچ ویروسی وارد سیستم شما نشه؟

پس برای اینکه هیچ ویروسی از طریق اینترنت در حین دانلود وارد سیستم شما نشه و با بد افزارها و نرم افزار های جاسوسی مقابله کند.

پیشنهاد ما به شما این است که نرم افزار Mac Afee Stinger را همین الان دانلود کنید.

McAfee Stinger ابزار رایگانی از سوی کمپانی مک آفی برای از بین بردن بد افزار هایی نظیر کرم های اینترنتی, کی لاگرها, تروجان ها, بات ها, دیالرها,روت کیت ها ... می باشد. این نوع بد افزار ها معمولا بر اساس استفاده از سایت های مخرب و ویروسی وارد سیستم می شوند و باعث حذف یا افشای اطلاعات می شوند. مک آفی Stinger با دارا بودن پادزهر های این نوع ویروس ها و بروز شدن سریع از سوی اینترنت توانایی از بین بردن این ویروس های مخرب را برای شما فراهم میکند. استینگر مک آفی با دارا بودن موتور اسکن قوی می تواند سیستم های آلوده شده شمارا که توسط تروجان سقوط کرده اند پاکسازی کند. استینگر مک آفی یک ابزار برای شناسایی تعداد محدودی از ویروس های می باشد که در طول هفته چندباری آپدیت می شود و این ابزار نمی تواند جایگزین یک بسته امنیتی یا آنتی ویروس در سیستم شود در ضمن این نرم افزار برای کسانی مفید می باشد که زیاد دانلود میکنند.


ویژگی های McAfee Stinger :
- حذف کرم های اینترنتی,کی لاگرها,تروجان ها,بات ها,دیالرها,روتکیتز ها و ...

 

 

بقیه ویژگی ها در ادامه مطلب . . .

MaMaD بازدید : 95 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

لطفا جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا عضو شوید و سپس دانلود کنید و مطلب بفرستید.(عضویت شما برای انجمن هم مفید است چون بزودی انجمن افتتاح خواهد شد.)

 

Mirillis Action نرم افزاری برای فیلمبرداری از محیط دسکتاپ کامپیوتر و ذخیره آن به صورت فایل ویدئویی HD می باشد. شما می توانید ویدئوهای مختلف با موضوعات آموزشی تهیه کنید یا از بازی خود فیلم برداری کرده و به دیگران نمایش دهید. ساخت خودآموزهای با کیفیت به همراه ضبط موزیک و عکس برداری از صفحه نمایش از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

امکانات نرم افزار Mirillis Action :
- فیلم برداری از بازی به صورت HD بدون تداخل در گیم پلی از ویژگی های مهم این نرم افزار می باشد. این نرم افزار با کارآیی بالای خود و بهره گیری از قدرت کارت گرافیک شما می تواند از بازی در حال اجرا ، ویدئویی بسیار با کیفیت و روان تهیه کنید.
- با استفاده از Mirillis Action می توانید ویدئوهای HD از محیط ویندوز خود تهیه کرده و کارآیی بالایی را که تاکنون تجربه نکرده اید مشاهده کنید. ضبط ویدئوهای HD با تعداد فریم های بالا از دسکتاپ و محیط نرم افزارها ، اضافه کردن صدای میکروفون و صدای راوی و ساخت خودآموزهای حرفه ای را با Mirillis Action تجربه خواهید کرد.

MaMaD بازدید : 96 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

BB FlashBack Pro نرم افزاری با کابرد آسان به منظور کپچر و ضبط تمامی بخش های ویندوز در قالب یک ویدیو می باشد. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره  می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما  می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید. و همچنین امکانات فراوانی همچون نمایش نوشته ، پخش صدا در هنگام اجرای ویدیو و ابزارهای ویرایشی مختلف را فراهم می سازد. در این نرم افزار از جدیدترین تکنولوژی ها به منظور ضبط از محیط کار رایانه های مدرن استفاده شده است. نرم افزار BB FlashBack Pro محصولی از شرکت نرم افزار Blueberry می باشد.
ویژگی های نرم افزار
BB FlashBack Pro v3.2.7.2349 :
- ضبط کامل صفحه نمایش.
- ضبط webcam.
- توانائی اضافه کردن صدا، متن و عکس.
- قابلیت انتشار در قالب Flash ،AVI ،WMV ،EXE  ،PowerPoint.
- محدود کردن حجم فایل نهایی.
- قابلیت تعیین میزان فشردگی فایل فیلم برداری شده و برخی مشخصات دیگر مربوط به تعداد فریم ها در هر ثانیه.
- امکان اضافه کردن صدای چند ترکی.

MaMaD بازدید : 104 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 TeamViewer نرم افزاری است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را از هر مکان و از طریق اینترنت فراهم می کند. البته برای استفاده از آن، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید TeamViewer نصب شده باشد. همینطور با استفاده از دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر از طریق TeamViewer Manager می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .

ویژگی های نرم افزار TeamViewer :
- ابزاری کامل برای هر موقعیت مانند پشتیبانی از راه دور ، مدیریت از راه دور ، آموزش و فروش و ... TeamViewer نرم افزاری جامع و قدرتمند به همراه ماژول های مختلف می باشد.
- مدیریت سرورها از طریق سرویس از راه دور : بدین طریق مدیریت کامپیوترها و سرورها از راه دور ممکن می باشد. نصب این نرم افزار به شما امکان راه اندازی و اتصال مجدد کامپیوتر و سرورها را می دهد.
- انتقال فایل : ابزار داخلی انتقال فایل، قابلیت کپی کردن فایل ها و پوشه ها از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر را برای شما فراهم می کند.
- استاندارد امنیتی بسیار بالا : تمامی نسخه های TeamViewer از کانال های پیچیده امنیتی به همراه رمزگذاری AES برای تبادل اطلاعات استفاده می کنند. این نوع کدگذاری روی پروتکل های امنیتی که از HTTPS / SSL استفاده می کنند وجود دارد.
- نمایش وضعیت آنلاین ها : آیا شما و اعضای تیمتان در مکان های مختلفی هستید؟ از طریق این نرم افزار و تنها با یک کلیک می توانید از حضور یا عدم حضور افراد مطلع شوید.
- پشتیبانی از راه دور : کنترل از راه دور کامپیوتر از طریق اینترنت از هر کجا برای شما میسر خواهد بود. هیچگونه اتصال فیزیکی در کار نیست و تنها با اجرای نرم افزار می توانید 2 کامپیوتر را به یکدیگر متصل کنید.
- سازگار با فعالیت دیوار آتشین : دیوار آتشین در کار این نرم افزار تداخلی ایجاد نمی کند و شما می تواند به سادگی به کامپیوتر دیگر متصل شوید.

MaMaD بازدید : 94 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

 

یکی از دغدغه های دارندگان گوشی های موبایل، این است که قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظر در گوشی خود، محیط آن را ببینند و تست کنند. نرم افزار BlueStacks امکان اجرای برنامه های اندرویدی در کامپیوتر را به شما می دهد. به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. به این ترتیب از نصب و حذف های مکرر خلاص می شوید و فقط برنامه هایی را نصب می کنید که محیط آنها را دیده اید و خوشتان آمده است.

 

اگر یک برنامه یا بازی اندرویدی را با کمک BlueStacks در ویندوز نصب و تست کردید و مورد قبولتان بود، می توانید به راحتی با کمک همین نرم افزار آن را به موبایل اندرویدی خود انتقال دهید. این انتقال هم به وسیله کابل USB و هم به صورت بیسیم (WiFi یا Bluetooth) امکان پذیر است.

با اینکه تا امروز چندین نسخه مختلف از BlueStacks منتشر شده است، ولی این نرم افزار همچنان مراحل آزمایشی خود را میگذراند. به همین دلیل هم است که ورژن آن هنوز به 1 نرسیده. جدیدترین نسخه این نرم افزار که در همین مطلب قابل دانلود است دارای شماره ورژن 0.7.9 است.

 

با نرم افزار BlueStacks می توانید بازی های اندرویدی را در ویندوز اجرا و بازی کنید. بسیاری از بازی های زیبای اندرویدی، نسخه ای برای ویندوز ندارند. اما با کمک BlueStacks می توانید لذت بازی های اندرویدی را در کامپیوتر تجربه کنید. این نرم افزار حتی حافظه مجازی برای ذخیره پروفایل و تنظیمات بازی ها و برنامه های اندرویدی در ویندوز نیز دارد. تنها مشکل اجرای بازی ها و نرم افزار های اندرویدی در کامپیوتر، این است که دیگر از رابط لمسی خبری نیست و باید همه کارها را با ماوس و کیبورد انجام دهید.

 

نرم افزار BlueStacks واقعا چه کاری انجام میدهد؟

کار اصلی این نرم افزار، شبیه سازی سیستم عامل اندروید است. در واقع با این نرم افزار شما یک موبایل مجازی اندرویدی در ویندوز خود خواهید داشت.

 

توجه:

نرم افزار BlueStacks هم مثل سایر نرم افزارهایی که یک سیستم عامل را شبیه سازی میکنند دارای محدودیت هایی است. مثلا برخی از پردازنده ها (CPU) را پشتیبانی نمیکند و ممکن است روی برخی از کامپیوتر ها نصب نشود. همچنین امکان نصب برخی از بازی ها و نرم افزارهای اندروید که حتما نیاز به پردازنده ARM دارند وجود ندارد. علاوه بر این برخی از اپلیکیشن هایی که برای اجرا نیاز به سخت افزار یا سنسورهای مخصوص موبایل دارند روی BlueStacks قابل نصب و اجرا نیستند.

 

 

نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر، BlueStacks App Player 0.7.9 را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید. این نرم افزار روی ویندوز های XP, 7, 8 قابل نصب است.

 

MaMaD بازدید : 450 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

   myTV نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… و از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسیMy Tv  می باشد.

 

 

 

لینک دانلود مستقیم


  حجم : 136/68 کیلوبایت

MaMaD بازدید : 111 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Pyro Jump1

 آیا برای یک بازی کم حجم جذاب و سرگرم کننده آمادگی دارید؟ این بازی زیبا را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.یک بازی بسیار جالب با محیطی رنگارنگ و اعتیادآور ! در این مطلب قصد داریم بازی جدید و بسیار زیبای Pyro Jump را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پرش Pyro یک بازی جذاب و بسیار زیبا است که در طی ۱۰۰ مرحله بسیار سرگرم کننده آن ، بایست از چرخ های موجود در محیط بازی به چرخ های دیگر پرش کنید و برای به دست آوردن Princess Paper تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

Pyro نام یک شعله کوچک از آتش است که با عشق به شاهزاده خانم می سوزد و هر روشی برای دست یابی به آرزوی خود امتحان می کند ، Pyro تمامی این تلاش ها را برای اثبات علاقه بسیار فراوان خود به شاهزاده خانم به کار می گیرد ، در هر مرحله لازم است شعله های کوچک آتش را جمع آوری کرده و امتیاز خود را تا سطح بالایی افزایش دهید ، Pyro Jump یک پلت فرم آتشین است که برای گذر از مراحل نیازمند دقت فراوان است ، برای دریافت جوایز و امتیازات بیشتر هر مرحله را بدون انجام خطا پشت سر بگذارید و در کوتاه ترین زمان حالت طلائی گذر از سطوح را به خود اختصاص دهید. امیدواریم لذت ببرید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 1,194
  • بازدید سال : 21,245
  • بازدید کلی : 62,524