loading...
کــیــنــگ دیــزایــنــر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
کمک 0 134 mamad
MaMaD بازدید : 156 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی اندروید جدید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بیلیار سه بعدی و زیبا این ورزش دوست داشتنی را به اندروید خودتون بیاورید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است. بیلیارد تمام سه بعدی برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! از این پس می توانید هیجان این بازی دوست داشتنی را همیشه همراه خود داشته باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Pool Break Pro 3D مجموعه ای از محبوب ترین بازی های بیلیارد از قبیل Pool, Snooker, Billiards, Crokinole و Carrom را در خود جای داده است ، می توانید متناسب با علاقه خود به کمک هر یک از آنان اوقات فراغت خود را بگذرانید. با بهره گیری از سیستم سه بعدی این بازی ، محیط آن کاملاً با واقعیت مطابقت داشته و شما را در فضایی طبیعی از یک رقابت سرسخت قرار می دهد ، یکی از جذاب ترین قابلیت های گنجانده شده در این بازی سیستم بازی آنلاین آن است ، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید با کاربران انواع دستگاه های قابل حمل این بازی را به صورت جهانی انجام داده و رکورد های خود را به ثبت برسانید. Pool Break Pro 3D ده ها نوع از محبوب ترین بازی های میز بیلیارد را در دستگاه قابل حمل شما جای می دهد ؛ در حین بازی برای دقت و تمرکز بیشتر ، خطوط حرکت توپ ها نیز برایتان نمایش داده می شود.

MaMaD بازدید : 123 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

بهترین بازی های اندروید

 ایا دوست دارید با دانلود بازی جذاب و زیبا Bus Simulator راننده اتوبوس شوید و از شبیه سازی این بازی در اندروید خود لذت ببرید؟

تجربه رانندگی اتوبوس به صورت کاملاً طبیعی ! بله درست متوجه شدید ! این بازی سه بعدی می باشد! با استفاده از این بازی تجربه های جدید در رانندگی کسب خواهید کرد!

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا شما به رانندگی وسایل نقلیه سنگین علاقمند هستید؟ در این بازی شما به یک راننده اتوبوس تبدیل می شود ! گیم پلی چالش برانگیز ، کنترل های دقیق و حساب شده در این بازی ، از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می شوند. شما باید در این بازی بهترین رانندگی اتوبوس را انجام دهید و در صورت تمایل رکوردها و مهارت های خود را به صورت آنلاین با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شبیه سازی رانندگی اتوبوس به صورت ۳ بعدی اولین بازی رایگان در آندروید مارکت با این موضوع است. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به فیزیک بسیار طبیعی اتوبوس ها ، سیستم ترافیک اتوبوس ها ، اتوبوس های مختلف ، محل های مختلف برای رانندگی ، آسیب های طبیعی ، اضافه شدن مراحل جدید به صورت مداوم و همچنین کنترل های کامل و مناسب اشاره کرد.

MaMaD بازدید : 125 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب جنگ های قبیله ای را به اندروید خودتان بیاورید؟در این مطلب ازوب سایت کینگ دیزاینر ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با بازی محبوب و پرطرفدار جنگ قبیله ها آشنا کنیم. بازی استراتژیک و محبوب جنگ قبیله ها که مدتیست در میان بازی های آنلاین ، طرفداران بسیار فراوانی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ، ممکن است شما را در طول روز ساعت ها به پای خود جذب کند !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در این بازی محبوب و دوست داشتنی بایست در دهکده تیم جنگجو و دلاور خود را جمع آوری و آنان را برای مبارزاتی که با سایر قبیله ها در راه است آماده کنید. بازی بسیار زیبای Clash of Clans متناسب با هر سیستم عاملی عرضه شده و تمامی کاربران از سیستم عامل های مختلف با ورود به آن می توانند با هزاران بازیکن دیگر به صورت آنلاین به جنگ و مبارزه بپردازند. Clash of Clans یک بازی رایگان و بسیار سرگرم کننده است ، وقت آن که مردمانتان را از جنگجویان سایر قبایل محافظت کنید فرا رسیده است ، دقت کنید این بازی کاملا رایگان است ، اما برخی از ابزارهای موجود در بازی را نیز می توانید با پرداخت پول خریداری کیند ، در صورتی که علاقه ای به استفاده از این ابزارها ندارید ، In App Purchase را از تنظیمات دستگاهتان غیرفعال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

MaMaD بازدید : 124 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

Pyro Jump1

 

 آیا برای یک بازی کم حجم جذاب و سرگرم کننده آمادگی دارید؟ این بازی زیبا را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.یک بازی بسیار جالب با محیطی رنگارنگ و اعتیادآور ! این بازی جدید و بسیار زیبای Pyro Jump  برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی طراحی شده است.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پرش Pyro یک بازی جذاب و بسیار زیبا است که در طی ۱۰۰ مرحله بسیار سرگرم کننده آن ، بایست از چرخ های موجود در محیط بازی به چرخ های دیگر پرش کنید و برای به دست آوردن Princess Paper تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

Pyro نام یک شعله کوچک از آتش است که با عشق به شاهزاده خانم می سوزد و هر روشی برای دست یابی به آرزوی خود امتحان می کند ، Pyro تمامی این تلاش ها را برای اثبات علاقه بسیار فراوان خود به شاهزاده خانم به کار می گیرد ، در هر مرحله لازم است شعله های کوچک آتش را جمع آوری کرده و امتیاز خود را تا سطح بالایی افزایش دهید ، Pyro Jump یک پلت فرم آتشین است که برای گذر از مراحل نیازمند دقت فراوان است ، برای دریافت جوایز و امتیازات بیشتر هر مرحله را بدون انجام خطا پشت سر بگذارید و در کوتاه ترین زمان حالت طلائی گذر از سطوح را به خود اختصاص دهید. امیدواریم لذت ببرید.

MaMaD بازدید : 288 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Wormix که برای اولین بار در بین تمام وب سایت های ایرانی معرفی می شود نام بازی پرطرفداری از سری بازی های ios بود که حالا شاهد ساخت نسخه اندرویدی آن هستیم که با اینکه همین دیروز در گوگل پلی معرفی شد توانست رتبه 19000 دانلود را با امتیاز 5 ستاره به خود اختصاص دهد .

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

 

این بازی در بعضی از مراحل شبیه به بازی پرندگان خشمگین بوده و بازی جالب و جذابی هست.


در این بازی هدایت موجودات بامزه و کرمی شکل در دستان شماست و شما باید مراحل بازی را که شامل نابود کردن و شلیک به انواع موجود و اشیا است را دنبال کرده و به اتمام برسانید . گرافیک و گیم پلی بازی بسیار عالیست و پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید .

 

 

 

 

MaMaD بازدید : 212 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار اندروید جدید

این نرم افزار همان نرم افزار مدیریت فایل ها یا فایل منیجر هست که یک نرم افزار قدرتمند می باشدو برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی طراحی شده است.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

X-Plore File Manager نام نرم افزار جدید و قدرتمندی است که تمامی نیازهای شما را در زمینه مدیریت فایل ها برطرف می سازد ، این نرم افزار با پشتیبانی از قابلیت های Root, FTP, SMB, Sqlite, Picasa, Zip, Rar, 7zip ، پشتیبانی از سرویس های ابری نظیر Google Drive™, Dropbox, Box.net, Mega.co.nz , SkyDrive, Webdav, Yandex.disk, Ubuntu One, SugarSync, Dump Truck, Copy.com و… ، انتقال داده ها با SSH و پشتیبانی از SSH Shell ، مدیریت بی سیم داده ها و نمایش دوگانه بخش های مدیریتی یکی از برترین فایل منیجرهای سیستم عامل آندروید به حساب می اید. اکنون با نمایش دو بخش مجزا می توانید به صورت همزمان دو فولدر را مدیریت کنید ! به کمک X-Plore File Manager و به واسطه سیستم نمایش دوگانه فولدرها می توانید فایل ها را از هر بخش به بخش مقابل کپی کرده و یا انتقال دهید. X-Plore File Manager با قابلیت نمایش شاخه ای فولدرها ، محیطی خلوت و بسیار ساده را برای مدیریت هرچه بهتر و سریع تر اطلاعات فراهم می کند ، قابلیت مدیریت اطلاعات حافظه داخلی و حافظه خارجی و انتقال داده ها از طریق سیستم WiFi به سایر دستگاه ها از دیگر قابلیت های این نرم افزار کاربردی به حساب می آیند.


MaMaD بازدید : 208 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار جدید اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار فایرفاکس پرسرعت تر و امن تر از سابق در اندروید خودتون وبگردی کنید و لذت ببرید؟جایگزینی مناسب برای مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندرویدی ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم ضمن معرفی یکی از قدرتمندترین مرورگرهای آندرویدی ، آن را جایگزین مرورگر پیش فرض دستگاه های آندرویدی شما کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

لذت وبگردی را با مرورگر فایرفاکس تجربه کنید ! نسخه رسمی مرورگر موزیلا فایرفاکس برای آندروید یک مرورگر ساده ، با قابلیت های شخصی سازی و امینیتی بسیار بالا به دستگاه های شما می آید ، Firefox با بهره گیری از جدیدترین تکنیک ها ، امینیت شما را در زمان وبگردی و انجام فعالیت های اینترنتی تضمین می کند. از جمله ویژگی های مرورگر فایرفاکس می توان به قابلیت جستوجو ، وبگردی و دسترسی سریع به آدرس های اینترنتی اشاره کرد ؛ فایرفاکس یکی از هوشمندترین مرورگرهای دستگاه های آندروید به حساب می آید ، از این رو که شما می توانید با انگشتان خود آدرس های اینترنتی را به سادگی و در نهایت سرعت به لیست علاق مندی های خود اضافه کنید و برای دسترسی به آنان زمان بسیار بسیار کمتری را صرف کنید. یکی از ویژگی های پرطرفدار این مرورگر ، قابلیت سینک اطلاعات مرورگر از کامپیوترهای دسکتاپ به دستگاه شماست.

 


MaMaD بازدید : 135 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار 2014 اندروید

 حتما تا به حال نام نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲ را شنیده اید.این بار نسخه ۲۰۱۴ و جدید این برنامه امنیتی کامل را برای تبلت ها و موبایل های اندروید آماده دانلود کرده ایم.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در راستای حفظ امنیت شما کاربران دیوایس های آندرویدی ، قصد داریم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس قدرتمند و محبوب نود ۳۲ را معرفی کنیم. آنتی ویروس Eset Nod32 یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های کامپیوترهای شخصی در سال های اخیر بوده که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است ، با امنیتی خارق العاده ای که نود ۳۲ در کامپیوترهای رومیزی فراهم آورد ، سرانجام نسخه مربوط به دستگاه های قابل حمل آن نیز منتشر شد و کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با سطحی جدید از امنیت آشنا کرد.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

بر اساس آزمایشیات انجام گرفته بر روی ایان ابزار امنیتی از سوی AV-TEST ، آنتی ویروس ESET Mobile Security رکورد ۹۹٫۷% را از لحاظ حفظ امنیتی دستگاه های آندرویدی به ثبت رسانید ، مجموعه امنیتی Eset Nod32 با رابط کاربری بسیار ساده اش ، با گام هایی ساده شما را از سطح امنیت دستگاه هایتان آشنا می سازد ؛ آیا همیشه در وبگردی یا استفاده از شبکه های اجتماعی با مشکل حفظ امنیت رو به رو هستید؟ Eset Nod32 با امکانات خارق العاده اش بالاترین سطح امنیت را در هنگام استفاده از سرویس های اینترنتی برایتان فراهم می آورد و شما را در مقابل انواع حملات اینترنتی ، ابزارهای مخرب و… محافظت می کند. مشتریان Eset Nod32 بالاترین سطح رضایت مندی خود را با استفاده از این ابزار اعلام کرده اند ، به گزارش Virus Bulletin ، نود ۳۲ برای دهمین سال متوالی این رکورد را به نام خود ثبت می کند.

 


تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 304
  • بازدید ماه : 1,313
  • بازدید سال : 21,364
  • بازدید کلی : 62,643